Verdien je abonnement terug door provisie te ontvangen voor elke nieuw aangebrachte klant. Wanneer jij als klant van CannonWorks graag je goede ervaringen wilt delen met anderen kan je hun uitnodigen CannonWork te gaan gebruiken. Jij krijgt hiervoor provisie. Dit houdt in dat je geldt terug krijgt op het in rekening gebrachte maandabonnement.
We stellen hieraan wel een paar simpele voorwaarden:
CannonWorks maakt het ondernemen leuker en makkelijker! Om jouw positieve ervaringen te delen met anderen willen we je graag belonen. Je kan ondernemers uitnodigen CannonWorks te gaan gebruiken, jij krijgt over het aanbrengen en behouden van klanten doorlopende provisie. Voordat je iemand als klant aanbrengt hebben we geen moeilijke overeenkomsten, maar gewoon 5 heldere afspraken;
1. We willen de door jou aangebrachte lead de tijd geven CannonWorks uit te proberen
De door jou aangebrachte lead krijgt tenminste 1 maand gratis toegang tot CannonWorks inclusief alle beschikbare modules en Add-ons. Voor het einde van de gratis periode vragen wij aan jouw relatie of zij of hij gebruik wil blijven maken van CannonWorks of doen een aanbieding. We zullen het CannonWorks abonnement na de gratis periode nooit zonder zijn of haar toestemming overzetten naar een betaalde versie. De lead wordt pas een klant als daarin toegestemd wordt.
2. Je krijgt provisie elke maand van elke klant die je ons aanbrengt
Met inachtneming van de gratis proefperiode (ongeacht een aanbieding is gedaan), zal je pas na 2 maanden de eerste restitutie van ons ontvangen. Je krijgt voor iedere aangebrachte klant elke maand € 2,50 dit kan dus “per klant” oplopen tot € 30,- per jaar! De provisie krijg je als mindering op je factuur. Blijkt dat je meer provisie krijgt dan je aan ons betaalt dan krijg je een creditfactuur. Indien je een creditfactuur ontvangt krijg je van ons elke maand automatisch betaald.
3. Je krijgt provisie zolang je relatie klant bij ons is en zich houdt aan onze 10 heldere afspraken
Zo lang de door jou aangebrachte relatie klant bij ons is krijg jij (behoudens art. 4) gewoon de maandelijkse provisie toegekend. Je zal op de (credit)factuur zien over welke klanten jij provisie ontvangt. Zegt je klant het CannonWorksl abonnement op, of wordt het account door ons geblokkeerd, dan vervalt voor jou automatisch de provisie.
4. Je behoudt de provisie zo lang je actief voor ons bent
Ben je actief voor ons en breng je regelmatig klanten aan, dan blijf je voor elke klant iedere maand doorlopend de provisie ontvangen. Heb je de afgelopen 3 jaar geen nieuwe klanten meer aangebracht, dan stopt het recht op provisie. Dit recht kan je terugverdienen door na deze periode een nieuwe klant aan te brengen, je krijgt dan tevens provisie over de reeds lopende andere klanten die je eerder had aangebracht. We geven geen restitutie over de provisie in de tussenliggende periode.
5. Je misbruikt dit provisiemodel niet
We vinden het natuurlijk fantastisch dat je nieuwe klanten aanbrengt! Wel is het zo dat je dit recht niet mag misbruiken door druk uit te oefenen op je lead/relatie door zelf voorwaarden te stellen aan een activatie en/of tijdens de betaalde periode. Daarnaast mag jij of je bedrijf zich niet uitgeven voor CannonWorks. Zonder onze schriftelijke toestemming mag je geen logo’s, (blog)berichten of andere commerciële uitingen van ons gebruiken. De prijzen van CannonWorks licenties worden bepaald door CannonWorks BV, het is je niet toegestaan om op wat voor wijze dan ook provisie door te verkopen of te verdelen onder derden-partijen.