Planning

Vanaf nu krijg je grip op de zaak!


Door medewerkers met CannonWorks op projecten in te plannen weet je precies wat de beschikbaarheid is van je collega's en kun je eenvoudig onderling afstemmen welk project wanneer aan de beurt is.

Je weet precies van je medewerkers wie er beschikbaar is en hoe lang men nog op een klus bezig is. Zo kun je exact zien wanneer de volgende klant aan de beurt is.

Door ook je klanten inzicht te geven in de beschikbaarheid zorg je ervoor dat zij precies weten wat ze van jouw bedrijf kunnen verwachten. Dat levert duidelijkheid en klanttevredenheid op.
 
Image

Plan je medewerkers in en iedereen is gelijk op de hoogte!

Image

Weten welke collega's beschikbaar zijn

Door de CannonWorks planning te gebruiken zie je in één oogopslag welke projecten er nog allemaal gedaan moeten worden. Zo kun je eenvoudig nieuwe klussen plannen en krijg je grip op je projecten. Je ziet dan ook direct de personen die momenteel aan de diverse projecten werken en wie nog beschikbaar zijn om te plannen.

Hoe lang ze nog op de klus zitten

Door de medewerkers of onderaannemers te plannen kun je naar aanleiding van het urenbudget op het project de uren toekennen, waardoor je inzicht krijgt tot wanneer het project duurt.

Wanneer een volgende klant aan de beurt is

Je ziet dus direct wanneer een klus ongeveer klaar is en dat weet je ook wanneer er weer tijd is om nieuwe projecten aan te nemen. Het geeft je inzicht in de beschikbaarheid van collega's maar ook onderaannemers en samenwerkers. Je kan direct duidelijkheid geven wanneer de klant aan de beurt is. Zo kun je vooraf altijd goede afspraken maken en weten klanten precies wat ze kunnen verwachten.

En iedereen weet wat er voor vandaag op het programma staat

Iedereen ziet gelijk in de CannonWorks-app een overzicht van de planning voor vandaag en de komende tijd, dat geeft vooraf duidelijkheid.

De planning in de app...

Eenvoudig en overzichtelijk. Je medewerkers krijgen keen notificatie als een nieuwe klus voor de volgende dag is toegevoegd.

Image
Image
Image

...en op de PC

Image

Herken jij het ook in jouw bedrijf?

Image
  • Je hebt het altijd druk en je hebt geen tijd meer om alles goed te regelen en te plannen
  • Je medewerkers blijven maar vragen wat ze precies moeten doen vandaag
  • Ze weten niet precies wanneer het werk uitgevoerd moet worden
  • Of er is geen overzicht meer welk project is afgerond of nog iets aan moet gebeuren
Met de planningssoftware van CannonWorks gaan we je klanten meer duidelijkheid geven en weten zij precies wat zij van jouw bedrijf kunnen verwachten. Je precies weet hoelang je medewerkers en onderaannemers nog bezig zijn kun je de afspraken richting je klanten veel beter nakomen.
 
Je kunt eenvoudig beschikbare mensen toewijzen aan je lopende projecten. De klanten kun je dan ook gelijk op de hoogte stellen wanneer er gestart kan worden of dat er een wijziging in de planning is gekomen.
 
Dit doe je met handige app of als je wilt ook met tablet of PC. Iedereen weet dus precies wat er gepland staat voor die dag of de komende periode. Je klanten krijgen notificatie van de geplande werkzaamheden als jij dat wilt. Zo weet jezelf, je medewerkers, maar ook je klanten beter wat hen te wachten staat de komende tijd.

Wat CannonWorks zo uniek maakt

Krijg inzicht in de beschikbare tijd in je bedrijf en weet precies wat je werkvoorraad is. Door alle bedrijfsprocessen aan elkaar te koppelen krijg je grip op elke situatie.

Image

Geen losse eindjes meer

Andere planningsprogramma’s staan op zichzelf, dit wil zeggen dat je een project hebt en deze inplant met diverse werkzaamheden over een bepaalde periode er geen koppelins is met je overige adminstratie. Het probleem is dan dat je geen inzicht hebt in de beschikbare mensen en bedrijven in een bepaalde periode. Je ziet daarbij niet wat de beschikbaarheid niet in je bedrijf en niet van je mensen.

Maar een gehele oplossing voor je bedrijf

Met CannonWorks heb je niet alleen de beschikking over je gehele personeelsbestand maar ook inzicht in alle onderhanden projecten en nieuwe orders. De planning is gekoppeld aan je klantenbestand en je personeelsbestand.  Je kunt met CannonWorks alles goed regelen kan iedereen geïnformeerd worden over de planning van de komende dagen.

Je ziet direct wat je in werkvoorraad hebt en je kunt alle projecten waarvoor je een opdracht hebt gekregen gelijk plannen. Elk project kun je dan toewijzen aan de medewerkers of onderaannemers.  Je klanten kun je dan met één muisklik informeren wanneer je gaat starten met hun project.

Maak een keuze uit jouw branche

Al onze producten zijn 30 dagen gratis te proberen en zijn maandelijks opzegbaar

Image
Ondernemers

Ondernemers

Voor wie veel onderweg is en snel wil handelen

Hoveniers

Hoveniers

Geeft inzicht in werk dat je hebt geleverd

Installateurs

Installateurs

Gemak in dagelijks werk zonder rompslomp

Schilders

Schilders

Een prijscalculatie met direct een offerte

Afbouw

Afbouw

Snel een offerte opstellen en een deal maken

Glaszetters

Glaszetters

Met speciaal ontwikkelde glaszetters-module

Bouw/montage

Bouw/montage

Voor wie zijn kantoor bij de hand wil hebben

Schoonmaakbedrijven

Schoonmaakbedrijven

Gewoon handig en alles met de App 

Servicemonteurs

Servicemonteurs

Direct met je klant ter plekke kunnen afrekenen

Uitbreidbaar met diverse Add-ons

Je kunt je pakket eenvoudig uitbreiden met Add-ons oftewel modules. Zo kan je het gekozen pakket verder op-maat instellen en de software zo inrichten dat het optimaal bij je bedrijf past.

extra-gebruikers__200x200.png
Extra gebruikers
inkoopfactuur__200x200.png
Inkoop
calculatie__200x200.png
Calculatie
extra-bedrijf__200x200.png
Extra bedrijven
werkbon-addon.png
Werkbon
addon-herhalingsfacturen.png
Herhalings facturen
offertefotos__200x200.png
Foto's in offertes
nacalculatie__200x200.png
Nacalculatie
automtische-incasso__200x200.png
Automatische incasso
ideal-addon.png
iDEAL
termijnfacturen-addon.png
Termijnfacturen
abonnement__200x200.png
Abonnementen
uitbesteden__200x200.png
Uitbesteden
website-plugin__200x200.png
Website plugin
boekhoudkoppeling-addon.png
Boekhoud-koppeling

Een goede planning leidt tot klanttevredenheid

Grip op je bedrijf

De urenregistratie en projectadminstratie is al jaren beschikbaar in CannonWorks en we zijn van mening dat we deze functionaliteit heel goed konden uitbreiden om niet alléén zaken in het verleden te kunnen vastleggen, maar ook om grip te krijgen om toekomstige zaken, wat nog belangrijker is.

Met CannonWorks heb je een compleet ERP systeem waarin alles is geïntegreerd. Zo krijg je meer overzicht in je projecten en de mensen in en rondom jouw bedrijf. Hierdoor zullen de bedrijfsresultaten snel verbeteren omdat je direct meer grip krijgt op alles wat er in het bedrijf zich afspeelt.

Grip op je projecten

Al je collega's kunnen vanaf vandaag op de hoogte zijn van de werkplanning van het bedrijf;

  • Dagelijks is de planning in de app te zien
  • Iedereen weet precies wat ze moeten doen
  • Je geeft de klanten meer duidelijkheid
De CannonWorks gebruikers vinden het belangrijk om meer grip te krijgen op hun bedrijf en daarmee goede afspraken te kunnen maken. Dit heeft gezorgd voor een algehele betere aansturing van de medewerkers maar ook voor meer klanttevredenheid.

Een werkbon in de app

Eenvoudig en overzichtelijk. Iedereen krijgt een notificatie als een nieuwe werkbon is toegevoegd.

Image
© 2020 CannonWorks - Alle rechten voorbehouden