Software voor vrije beroepen
Voor zelfstandig ondernemers die een goed overzicht willen hebben in relaties, offertes, projecten, facturatie en dat voor een betaalbare prijs

Handige software om alles in je bedrijf te regelen
Ben je zelfstandig ondernemer en zoek je software om superstakke offertes mee te maken en facturen te sturen met een direct betaal-knop aan je klanten, dan ben je aan het goede adres.
Werk efficiënter en krijg grip op je projecten
We voor jou de ideale oplossing om alles voor je projecten te regelen van offerte tot oplevering. Je staat in direct contact met je klant en je kunt snel nieuwe orders ontvangen. Ook krijg je bij ieder project inzicht in uren, kosten en alles wat je met je opdrachtgevers en samenwerkers bent overeengekomen. Kortom je krijgt grip op je zaken.
Alles geregeld in één softwarepakket
Met CannonWorks heb je het kantoor altijd bij de hand. Alles app worden vastgelegd zoals uren, gebruikte materialen, werkzaamheden die je uitbesteedt. Alles wordt automatisch op het project bijgewerkt zodat je niets meer vergeet en alles gestructureerd verloopt van offerte tot en met de financiële afwikkeling.
Gratis van start met CannonWorks
We hebben naast pakket 'Free' diverse betaalde pakketten waar je véél meer mee kunt. Je kunt gratis starten en later nog uitbreiden met modules. Starten met CannonWorks is geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen.
Free
€ 0,- p/m
Maak snel en makkelijk offertes en krijg opdrachten van klanten. Eenvoudig uren vastleggen en klussen uitbesteden.
In een paar kliks offertes maken
Maak de meest fantastische offertes door snel en eenvoudig offertes te kunnen maken. Een duidelijke offerte in eigen huisstijl en zelfs met een akkoord-knop in de begeleidende e-mail, zodat klanten direct akkoord op de opdracht kunnen geven. Je komt zo altijd beter uit de bus dan welke concurrent dan ook.
Wanneer je van start gaat, staat direct je briefpapier-layout al ingesteld. Wil je jouw eigen layout gebruiken, dan kan je deze uiteraard toevoegen, zodat iedere offerte vanaf nu altijd in je eigen huisstijl wordt aangemaakt.
Iedere offerte die je maakt genereert automatisch tekst, waardoor je eigenlijk geen letter meer hoeft te typen, dat gaat lekker snel en werkt ook heel prettig op de mobiel.
Iedere offerte die je verstuurt krijgt vervolgens een 'order-knop' mee waardoor je klanten direct akkoord op de opdrachten kunnen geven, waarvan jij automatisch een notificatie krijgt.
Projecten
Alle orders c.q. opdrachten die je van je klanten hebt gekregen beheer je heel eenvoudig. Zo zie je alles wat je onderhanden hebt en wat gereed is.
Binnen de projecten worden alle gegevens opgeslagen zoals alle gestuurde documenten, bijlagen en afbeeldingen. Je kunt vanuit projecten diverse handelingen verrichten zoals maken van facturen en toevoegen van meerwerk.
Je kunt eenvoudig diverse soorten projecten toevoegen, zoals regiewerken (order o.b.v. nacalculatie), aangenomen werk, afgesproken prijzen en opdrachtbonnen en werkt ook heel gemakkelijk met de App.
Uitbesteden
Neem je projecten aan en werk je daarbij vaak samen met andere bedrijven?
Werk dan samen met andere bedrijven door bij elkaar offertes aan te vragen en projecten uit te besteden via de 'uitbesteden' functie in CannonWorks.
Je kunt dan diverse onderdelen van je projecten uitbesteden aan andere bedrijven, zoals klussen voor samenwerkers en onderaannemers. Ook kun je nu offertes aanvragen bij leveranciers voor specifieke benodigde materialen.
Relaties beheren
Krijg goed inzicht in al je relaties op een overzichtelijk dashboard. Alle communicatie over offertes, facturen of een project worden automatisch bij je relaties opgeslagen.
Zo kun je per relatie altijd inzien welke communicatie er is geweest en op welk moment. Daarnaast ben je altijd op de hoogte van wat met je klanten en leveranciers is afgesproken.
Met deze gebruiksvriendelijke software heb je alles up-to-date en bouw je goede klantdossiers op.
Uren registreren
Registreer zelf uren of laat ze registreren door je medewerkers of samenwerkers.
Je kunt gebruikers uren laten registreren, maar je kunt ook medewerkers of samenwerkers aanmaken die geen toegang hebben tot je bedrijfsaccount maar wel voor jouw projecten uren kunnen registreren.
Alle uren die worden geregistreerd worden automatisch op de factuur gezet bij regiewerken. Gebruik je nacalculatie, dan heb je inzicht in de resultaten van aangenomen projecten.
Basic
€ 25,- p/m
De beste basis om te starten waarbij al je facturen en inkopen automatisch worden doorgestuurd naar de boekhouder.
In een paar kliks offertes maken
Maak de meest fantastische offertes door snel en eenvoudig offertes te kunnen maken. Een duidelijke offerte in eigen huisstijl en zelfs met een akkoord-knop in de begeleidende e-mail, zodat klanten direct akkoord op de opdracht kunnen geven. Je komt zo altijd beter uit de bus dan welke concurrent dan ook.
Wanneer je van start gaat, staat direct je briefpapier-layout al ingesteld. Wil je jouw eigen layout gebruiken, dan kan je deze uiteraard toevoegen, zodat iedere offerte vanaf nu altijd in je eigen huisstijl wordt aangemaakt.
Iedere offerte die je maakt genereert automatisch tekst, waardoor je eigenlijk geen letter meer hoeft te typen, dat gaat lekker snel en werkt ook heel prettig op de mobiel.
Iedere offerte die je verstuurt krijgt vervolgens een 'order-knop' mee waardoor je klanten direct akkoord op de opdrachten kunnen geven, waarvan jij automatisch een notificatie krijgt.
Projecten
Alle orders c.q. opdrachten die je van je klanten hebt gekregen beheer je heel eenvoudig. Zo zie je alles wat je onderhanden hebt en wat gereed is.
Binnen de projecten worden alle gegevens opgeslagen zoals alle gestuurde documenten, bijlagen en afbeeldingen. Je kunt vanuit projecten diverse handelingen verrichten zoals maken van facturen en toevoegen van meerwerk.
Je kunt eenvoudig diverse soorten projecten toevoegen, zoals regiewerken (order o.b.v. nacalculatie), aangenomen werk, afgesproken prijzen en opdrachtbonnen en werkt ook heel gemakkelijk met de App.
Uitbesteden
Neem je projecten aan en werk je daarbij vaak samen met andere bedrijven?
Werk dan samen met andere bedrijven door bij elkaar offertes aan te vragen en projecten uit te besteden via de 'uitbesteden' functie in CannonWorks.
Je kunt dan diverse onderdelen van je projecten uitbesteden aan andere bedrijven, zoals klussen voor samenwerkers en onderaannemers. Ook kun je nu offertes aanvragen bij leveranciers voor specifieke benodigde materialen.
Relaties beheren
Krijg goed inzicht in al je relaties op een overzichtelijk dashboard. Alle communicatie over offertes, facturen of een project worden automatisch bij je relaties opgeslagen.
Zo kun je per relatie altijd inzien welke communicatie er is geweest en op welk moment. Daarnaast ben je altijd op de hoogte van wat met je klanten en leveranciers is afgesproken.
Met deze gebruiksvriendelijke software heb je alles up-to-date en bouw je goede klantdossiers op.
Uren registreren
Registreer zelf uren of laat ze registreren door je medewerkers of samenwerkers.
Je kunt gebruikers uren laten registreren, maar je kunt ook medewerkers of samenwerkers aanmaken die geen toegang hebben tot je bedrijfsaccount maar wel voor jouw projecten uren kunnen registreren.
Alle uren die worden geregistreerd worden automatisch op de factuur gezet bij regiewerken. Gebruik je nacalculatie, dan heb je inzicht in de resultaten van aangenomen projecten.
Facturen maken met één klik
Maak facturen met één klik vanuit een offerte of project. Maak facturen voor al het werk, diensten of materialen die je levert aan je klanten.
Binnen je projecten kun je facturen eenvoudig aanmaken en kun je deze uitbreiden naar termijnfacturen (=deelfacturen) en/of herhalingsfacturen (=periodieke facturen).
Je kan je facturen direct door je klant laten betalen als je de iDEAL-functionaliteit activeert. Klanten betalen tegenwoordig graag op deze wijze en het grote voordeel is dat je daarmee direct de factuur betaald krijgt.
Inkopen bijhouden
Alle verplichtingen die je aangaat en waarvoor je BTW-aangifte moet doen, kun je eenvoudig registreren in CannonWorks.
Naast dat je inkoopfacturen kunt bijhouden, kun je ook eenvoudig met de App de bonnetjes scannen c.q. fotograferen en daardoor direct in je administratie opnemen.
Je kunt al je inkoopfacturen en bonnetjes automatisch doormailen of koppelen aan je boekhouder of boekhoudpakket, waardoor CannonWorks de digitale schoenendoos is.
Boekhoudkoppeling
CannonWorks regelt alles rondom je projecten en daarmee regel jij de projectadministratie.
De boekhouding zelf, zoals het coderen van de boekingen, de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder die werkt met een boekhoudpakket.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte pakketten koppelingen heeft of koppelingen mee maakt. Je kunt daarom CannonWorks koppelen met een rechtstreekse koppeling. Je kunt daarmee alle in- en verkoopfacturen automatisch naar het boekhoudpakket toe laten sturen.
Premium
€ 49,- p/m
Voor als je grotere projecten aanneemt en alles goed wilt vastleggen. Alles gekoppeld aan je boekhouding.
In een paar kliks offertes maken
Maak de meest fantastische offertes door snel en eenvoudig offertes te kunnen maken. Een duidelijke offerte in eigen huisstijl en zelfs met een akkoord-knop in de begeleidende e-mail, zodat klanten direct akkoord op de opdracht kunnen geven. Je komt zo altijd beter uit de bus dan welke concurrent dan ook.
Wanneer je van start gaat, staat direct je briefpapier-layout al ingesteld. Wil je jouw eigen layout gebruiken, dan kan je deze uiteraard toevoegen, zodat iedere offerte vanaf nu altijd in je eigen huisstijl wordt aangemaakt.
Iedere offerte die je maakt genereert automatisch tekst, waardoor je eigenlijk geen letter meer hoeft te typen, dat gaat lekker snel en werkt ook heel prettig op de mobiel.
Iedere offerte die je verstuurt krijgt vervolgens een 'order-knop' mee waardoor je klanten direct akkoord op de opdrachten kunnen geven, waarvan jij automatisch een notificatie krijgt.
Projecten
Alle orders c.q. opdrachten die je van je klanten hebt gekregen beheer je heel eenvoudig. Zo zie je alles wat je onderhanden hebt en wat gereed is.
Binnen de projecten worden alle gegevens opgeslagen zoals alle gestuurde documenten, bijlagen en afbeeldingen. Je kunt vanuit projecten diverse handelingen verrichten zoals maken van facturen en toevoegen van meerwerk.
Je kunt eenvoudig diverse soorten projecten toevoegen, zoals regiewerken (order o.b.v. nacalculatie), aangenomen werk, afgesproken prijzen en opdrachtbonnen en werkt ook heel gemakkelijk met de App.
Uitbesteden
Neem je projecten aan en werk je daarbij vaak samen met andere bedrijven?
Werk dan samen met andere bedrijven door bij elkaar offertes aan te vragen en projecten uit te besteden via de 'uitbesteden' functie in CannonWorks.
Je kunt dan diverse onderdelen van je projecten uitbesteden aan andere bedrijven, zoals klussen voor samenwerkers en onderaannemers. Ook kun je nu offertes aanvragen bij leveranciers voor specifieke benodigde materialen.
Relaties beheren
Krijg goed inzicht in al je relaties op een overzichtelijk dashboard. Alle communicatie over offertes, facturen of een project worden automatisch bij je relaties opgeslagen.
Zo kun je per relatie altijd inzien welke communicatie er is geweest en op welk moment. Daarnaast ben je altijd op de hoogte van wat met je klanten en leveranciers is afgesproken.
Met deze gebruiksvriendelijke software heb je alles up-to-date en bouw je goede klantdossiers op.
Uren registreren
Registreer zelf uren of laat ze registreren door je medewerkers of samenwerkers.
Je kunt gebruikers uren laten registreren, maar je kunt ook medewerkers of samenwerkers aanmaken die geen toegang hebben tot je bedrijfsaccount maar wel voor jouw projecten uren kunnen registreren.
Alle uren die worden geregistreerd worden automatisch op de factuur gezet bij regiewerken. Gebruik je nacalculatie, dan heb je inzicht in de resultaten van aangenomen projecten.
Facturen maken met één klik
Maak facturen met één klik vanuit een offerte of project. Maak facturen voor al het werk, diensten of materialen die je levert aan je klanten.
Binnen je projecten kun je facturen eenvoudig aanmaken en kun je deze uitbreiden naar termijnfacturen (=deelfacturen) en/of herhalingsfacturen (=periodieke facturen).
Je kan je facturen direct door je klant laten betalen als je de iDEAL-functionaliteit activeert. Klanten betalen tegenwoordig graag op deze wijze en het grote voordeel is dat je daarmee direct de factuur betaald krijgt.
Inkopen bijhouden
Alle verplichtingen die je aangaat en waarvoor je BTW-aangifte moet doen, kun je eenvoudig registreren in CannonWorks.
Naast dat je inkoopfacturen kunt bijhouden, kun je ook eenvoudig met de App de bonnetjes scannen c.q. fotograferen en daardoor direct in je administratie opnemen.
Je kunt al je inkoopfacturen en bonnetjes automatisch doormailen of koppelen aan je boekhouder of boekhoudpakket, waardoor CannonWorks de digitale schoenendoos is.
Boekhoudkoppeling
CannonWorks regelt alles rondom je projecten en daarmee regel jij de projectadministratie.
De boekhouding zelf, zoals het coderen van de boekingen, de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder die werkt met een boekhoudpakket.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte pakketten koppelingen heeft of koppelingen mee maakt. Je kunt daarom CannonWorks koppelen met een rechtstreekse koppeling. Je kunt daarmee alle in- en verkoopfacturen automatisch naar het boekhoudpakket toe laten sturen.
Calculeren met een begroting
Speciaal voor al het werk wat opgenomen en uitgerekend moet worden om tot een goede begroting met een uiteindelijke aanneemsom te komen.
Je maakt een calculatie waarbij je specifiek eenheden invoert en uiteindelijk deze prijst met de handelingen die je moet gaan verrichten en de materialen die daarbij benodigd zijn.
Uiteindelijk creëer je een begroting die je kunt samenstellen precies zoals jij het wilt en/of de klant van je verwacht. Dit kan heel uitgebreid, maar ook heel beknopt. Je kiest zelf hoe gedetailleerd je deze wilt versturen.
Wanneer je de calculatie klaar hebt, dan staat de offerte automatisch ook klaar om te verzenden met de juiste BTW-tarieven die binnen de branche worden gehanteerd.
Termijnfacturen
Maak eenvoudig deelfacturen, oftewel 'termijnfacturen'.
Met deze functionaliteit kun je de facturen voor een project opdelen in diverse deelfacturen die je naar wens kunt inrichten qua hoogte van bedragen.
Zo kan je een aanvangstermijn of aanbetaling aanmaken en en tot slot ook een opleveringstermijn toevoegen.
Website plug-in
Heb je een eigen website waar klanten informatie of een offerte bij jou kunnen aanvragen? Dit kan je heel gemakkelijk aan CannonWorks koppelen.
In CannonWorks genereer je een koppelingssleutel die je op je website kunt plaatsen. Zo krijg je op je eigen website automatisch een nieuw formulier waar je klanten hun aanvraag kunnen achterlaten.
In CannonWorks zie je de aanvragen automatisch binnenkomen, waarvan je uiteraard ook een notificatie krijgt. Je kunt zo eenvoudig een offerte maken en de klantgegevens zijn automatisch al toegevoegd. Zo kun je in no-time reageren met een antwoord of een offerte.
Alle betaalde pakketten zijn tenminste 30 dagen gratis te proberen en zijn maandelijks opzegbaar, we hanteren geen opzegtermijn, dus zit je nergens aan vast. Na de proefperiode zullen we je eerst vragen of je door wilt gaan of niet, we zullen nóóit zomaar je account naar een betaalde periode omzetten.
Onze diverse modules
Je kunt je pakket eenvoudig uitbreiden met Add-ons oftewel modules. Zo kan je het gekozen pakket verder op-maat instellen en de software zo inrichten dat het optimaal bij je bedrijf past.
Extra gebruikers
Je kunt binnen je account extra gebruikers toevoegen. Zij kunnen samen met jou dan tegelijkertijd in CannonWorks werken.
Je kunt dan niet alleen samenwerken met je collega's, maar je kunt ook je de boekhouder of accountant toegang geven tot jouw account om samen te gaan werken.
De gebruikers kunnen allen gebruik maken van de CannonWorks-app, zodat ook onderweg gewerkt kan worden.
Extra gebruikers
Calculatie
Maak offertes met een goed onderbouwde begroting, door uit te breiden met de calculatiemodule.
Je kunt dan een offerte met een calculatie maken, door een begroting op te stellen voor specifieke onderdelen in- en rondom het vastgoed. De offerte wordt dan ingedeeld per type werkzaamheden, maar ook waar deze precies worden aangeboden.
Je kunt je klant dan gedetailleerde prijsinformatie geven met eenheidsprijzen en/of uitbreiden met arbeid en materiaalspecificaties. De offerte wordt dan automatisch gegeneerd zonder dat je een woord hoeft te typen.
Calculatie
Abonnementen
Biedt je klanten op eenvoudige wijze abonnementen aan voor diensten die je levert. Laat je klanten dan ook gelijk automatisch betalen door automatische incasso aan te bieden als betalingsoptie.
Je kunt dan opdrachten aannemen en automatisch factureren voor vaste maand-, kwartaal-, halfjaar of jaarbedragen.
Met behulp van de automatische incasso en de ingebouwde betalingscontrole heb geen enkele adminstratieve last meer van en gaat alles helemaal vanzelf.
Abonnementen
Extra bedrijven
Heb je een organisatie met meerdere bedrijven en verschillende diensten, dan kun je deze toevoegen binnen je account.
Je hebt dan alles bij elkaar in 1 overzichtelijk dashboard. Elk bedrijf heeft zijn eigen administratie, maar alles is dan wel gebundeld in de dagelijkse werkomgeving.
Zo kun je gebruik maken van het gezamenlijke relatiebestand maar ook je collega's en samenwerkers die je kunt delen binnen projecten.
Ook krijg je overzicht in projectresutlaten waarin de diverse bedrijven samenwerken. Heel handig voor bedrijven met medewerkers die onderling worden ingezet zonder dat je als organisatie daar een extra adminstratieve last van hebt.
Extra bedrijven
Je klanten met iDEAL laten betalen
iDEAL is tegenwoordig verreweg de populairste en meest geaccepteerde online betaalmethode in Nederland.
Het grootste voordeel is dat wanneer een klant de factuur van jouw bedrijf krijgt aangeboden, deze doorgaans 'per direct' wordt betaald, je hoeft dan niet meer te wachten op een betaling.
Betalingen met iDEAL worden rechtstreeks op de zakelijke bankrekening bijgeschreven en heb je direct liquiditeit. Je krijg altijd een notificatie wanneer een betaling heeft plaatsgevonden.
iDEAL
Foto's en tekeningen in offertes
Voeg foto's of illustraties toe aan je offerte's om optimaal te duiden waarover de offerte gaat.
Je voegt eenvoudig een onbeperkt aantal afbeeldingen of foto's toe en je kunt deze indelen op de manier zoals jij het wilt. Ook worden deze automatisch bij het project opgeslagen, mocht de offerte een order gaan worden.
Een een offerte met een duidelijke onderbouwing met afbeeldingen verhoogt de scoringskans op een opdracht.
Foto's in offertes
Planning
Plan je medewerkers en samenwerkers in voor projecten en deel deze planningsdata met de klant.
Zo kun je alle beschikbare collega's en plannen op de projecten die je momenteel onderhanden hebt. Met de CannonWorks app wordt iedereen op de hoogte gehouden aan welk project er wanneer gewerkt moet gaan worden.
Zo heb je overzicht in je planning en kun je de beschikbaarheid van de mensen voor vandaag maar ook voor de toekomstige weken en maanden bepalen.
Planning
Werkbon
Stuur je medewerkers of samenwerkers op pad met een duidelijke werkinstructie.
Alle projectinformatie die je collega's nodig hebben wordt automatisch op de werkbon gezet, zodat zij precies weten wat er uitgevoerd of geleverd moet worden.
Je kunt zo je de medewerkers welke je voor een project hebt gepland eenvoudig vanaf kantoor aansturen.
Zo wordt niets meer vergeten en wordt het werk geleverd zoals is overeengekomen met de klant.
Werkbon
Termijnfacturen
Maak eenvoudig termijnfacturen, ook wel deelfacturen genoemd.
Met deze functionaliteit kun je de facturen voor een project opdelen in diverse aparte facturen, die je vervolgens kunt instelen qua hoogte van bedragen.
Zo kun je een aanvangstermijn of aanbetaling aanmaken en indien je dat wilt een slottermijn oftewel een opleveringstermijn toevoegen.
Termijnfacturen
Nacalculatie
De voortgang van je projecten worden automatisch bijgehouden met de na-calculatie addon.
Doordat je met CannonWorks uren registreert en materialen bestelt/inkoopt krijg je automatisch de kosten van je projecten inzichtelijk. Je ziet live alle gegevens van je projecten verschijnen en wanneer je facturen kunt sturen. Je hebt dan altijd inzicht in hoe je projecten op dat moment ervoor staan.
Door de nacalculatie te gebruiken krijg je het stuur in handen en optimale grip op de resultaten van je bedrijf.
Nacalculatie
Boekhoudkoppeling
Als ondernemer of onderneming regel je alles rondom je projecten. De boekhouding zoals de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder.
Om de boekhouder zijn/haar werk optimaal te laten doen moet deze wel alle informatie hebben, daar zorgt onze boekhoudkoppeling voor.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte boekhoudpakketten koppelingen heeft.
Boekhoud-koppeling
Automatische incasso
Biedt automatische incasso's aan als betalingsopties voor je abonnementen of je herhalingsfacturen.
Je kunt het factuurbedrag dan automatisch incasseren bij je klanten, waarbij de betalingsvoortgang geheel vanzelf wordt bijgewerkt.
Mocht de betaling om wat voor reden dan ook niet worden gedaan, dan worden herinnneringen automatisch verstuurd en krijg je daarvan een notificatie.
Automatische incasso
Inkoopfacturen en bonnetjes verwerken
Alle bonnetjes en inkoopfacturen kun je eenvoudig verwerken. Zo worden alle verplichtingen die je bent aangegaan automatisch aan je projecten toegevoegd.
Je krijgt notificaties welke factuur moet worden betaald, wat je vervolgens in één handeling kunt doen via een SEPA-verzamelbetaling.
Elk bonnentje of inkoopfactuur wordt automatisch doorgetuurd naar je boekhoudpakket of aan je boekhouder indien je de gratis CannonWorks-boekhoudkoppeling ook installeert.
Scan-en herken
Website plugin
Vang potentiële klanten gewoon via je bestaande website en mis geen geen offerteaanvraag of informatieverzoek meer.
Met de websiteplugin plaats je een offerteaanvraag en/of informatieaanvraagformulier op je website. Wanneer iemand dit formulier invult, dan ontvang je dit automatisch via de app of op je dashboard. Je kunt deze aanvraag dan direct omzetten in een offerte.
Zo heb je nooit meer dubbel werk en kun je heel snel op je klanten reageren.
Website CRM plugin
Meerjaren onderhoud
Meerjaren onderhoud oftwel MJOP's (meerjaren onderhoudsplannen) kun je eenvoudig maken vanuit een bestaande calculatie in CannonWorks.
Met deze Add-on kun je de diverse jaren opgeven waarin je bepaalde werkzaamheden wilt verrichten. Ook kun je automatisch en slim het onderhoud berekenen voor diverse onderdelen in- en rondom het vastgoed op basis van invloedsfactoren.
Zo kun je snel en eenvoudig een begroting of contract voor meerdere jaren aan de opdrachtgever aanbieden voor het vastgoedonderhoud.
Meerjaren onderhoud
Uitbesteden
Als je projecten hebt waarvoor je ook andere bedrijven moet inhuren, dan kun je de uitbesteden-functionaliteit in CannonWorks gebruiken.
Je kunt dan eenvoudig andere bedrijven vragen om een offerte te maken of je kunt direct of direct een opdracht verstrekken voor de gewenste werkzaamheden.
Je voorkomt hiermee typewerk en je regelt de juiste overeenkomsten tussen jouw bedrijf en degene die je inhuurt.
Uitbesteden
Inkoop en bestellen
Bestel met één klik de artikelen die je veel gebruikt bij je favoriete leveranciers. Wanneer je deze artikelen dan geleverd krijgt kun je ze eenvoudig toewijzen aan je projecten.
Door al de gebruikte materialen te verwerken via de inkoopfunctionaliteit in CannonWorks worden je prijzen automtisch bijgewerkt, zodat de prijzen voor nieuwe offertes of je facturen altijd actueel zijn.
Je kunt de add-on inkoop eenvoudiog uitbreiden met scan- en herken zodat jij helemaal geen handmatig inboekwerk meer hoeft te doen.
Inkoop en bestellen
Herhalingsfacturen
Je kan periodiek facturen versturen met herhalingsfacturen, ook wel periodieke facturen genoemd.
Je stelt dan ruim van tevoren het bedrag in dat je wilt factureren aan je klanten. Vervolgens worden deze facturen op de ingeplande datum automatisch verstuurd.
Zo heeft je klant altijd zijn/haar factuur op het moment dat is afgesproken en jij hoeft daar dan niet meer om te denken.
Herhalings facturen
Boekhoud koppelingen
CannonWorks heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten welke door boekhouders, boekhoudkantoren en Accountants worden gebruikt
Cannonworks voor het dagelijks werk
Je kunt met CannonWorks eenvoudig je dagelijks werk doen door zaken met je klanten te regelen zoals offertes, facturen, uren bijhouden, spullen bestellen bij je leveranciers, alles bijhouden van je projecten zoals foto's, documenten en overeenkomsten. Cannonworks is je bedrijfssoftware waarmee je alles kunt regelen, dit wordt ook wel een ERP-systeem genoemd.
Boekhouden voor de boekhouder
De boekhouder die gebruikt specifieke boekhoudsoftware en vindt het belangrijk alles op orde te hebben. CannonWorks heeft koppelingen waardoor de boekhouder de financiële gegevens automatisch uit CannonWorks ontvangt en zelf nog weinig werk van heeft de boekhouding van jouw bedrijf om alles optimaal op orde te brengen en te houden.
