Vragen over de klanten-app

Jouw klanten kunnen inloggen op hun eigen losstaande CannonWorks-omgeving en alles in- en rondom het huis of hun vastgoed regelen met jouw bedrijf.

Image

Waarom is er de CannonWorks klanten-app?

Wat is precies de CannonWorks klantenapp?

Klant krijgt een eigen account

De klantenapp is in feite de normale CannonWorks-app die jouw klanten kunnen downloaden in de App-store of Play-store. Jouw klant kan dan een eigen gratis account aanmaken. Met dat account kunnen klanten inloggen en de offertes en de facturen zien die zij nu en in het verleden hebben ontvangen. Jouw klanten kunnen bij nieuwe offertes dan direct akkoord geven of een factuur gelijk betalen.

De CannonWorks-app met specifieke klant-functies

De klantenapp is anders als de normale CannonWorks app voor bedrijven en heeft dus andere functies. Klanten kunnen met de app raadplegen wat zij met jouw bedrijf hebben gecommuniceerd en kunnen bepaalde acties ondernemen. Naast opdrachten verstrekken en facturen betalen kunnen klanten ook berichten sturen aan jouw bedrijf en foto's en documenten delen betreffende een project.

Korte lijnen

Via de CannonWorks-app wordt het gemakkelijker om met je klant contact te onderhouden geeft jouw bedrijf binding met de klant. Zo heb je korte lijnen en kun je efficiënter zaken met elkaar afstemmen.

Wat ziet de klant allemaal in haar account?

Wat gebeurt er als de klant op de inlogknop klikt in de e-mail?

Account aanmaken

De klanten die nog niet eerder in contact zijn geweest met de klantenapp kunnen via de inlog knop een account aanmaken. Ze lopen dan automatisch door een aanmeldproces heen en maken dan voor hun specifieke adres een account aan. Het account is dan gekoppeld aan het adres van de klant. Bij het aanmaken van het account kan de klant een eigen wachtwoord opgeven zodat deze de volgende keer rechtstreeks kan inloggen en daarmee ook de app kan installeren.

1 of meerdere adressen 

De klant geeft bij het aanmaken van het account dan aan welke betrokkenheid deze persoon heeft op dat adres, dat kan een eigenaar, huurder of beheerder zijn. Zo kan dat dus iemand zijn die een woonhuis in eigendom heeft, maar kan bijvoorbeeld ook een VVE beheerder of woningcorporatie zij. Zo kunnen klanten meerdere huizen of panden toekennen aan hun account, zodat deze beheer heeft over een eigen vastgoedportefeuille.

De eerstvolgende keer is rechtstreeks inloggen

Wanneer de inlog knop in een volgende e-mail wordt meegestuurd, dan wordt de klant de eerst volgende keer automatisch ingelogd op haar account en ziet dus alles rondom het vastgoed waar deze klant bij betrokken is. Zo kan dus elke keer gemakkelijk vanuit de mail worden ingelogd door de klant en wordt elke offerte, factuur en eventuele andere documenten automatisch onderdeel van het vastgoeddossier.

Hoe werk ik het beste met mijn klanten samen?

Klant heeft vragen, maar ik heb daar geen antwoord op, wat nu?

Informatie inwinnen via CannonWorks.nl 

Als de klant nog niet zeker is wat de klantenapp precies is of jouw klant heeft vragen die je niet kunt beantwoorden, dan kan deze informatie vinden op de website over dit onderwerp via deze link http://cannonworks.nl/vragen-voor-woning-en-vastgoedeigenaren.

Privacy en veiligheid

Is de klantenapp een aparte omgeving?

Aparte log-in naar een aparte CannonWorks omgeving

De klantenapp staat los van het account dat het bedrijf gebruikt en heeft dus heel andere functies. Wel ziet de app er qua look and feel er op diverse vlakken gelijkend uit, maar dat komt enkel door de layout en de kleuren. De klant krijgt dus een volledig eigen account met eigen functies. Het doel van de app is dat de woning- of vastgoedeigenaar met de app in rechtstreeks contact staat met de bedrijven waarmee zijn een relatie hebben en acties kunnen ondernemen op offertes, facturen en ontvangen planning en berichten.

© 2022 CannonWorks - Alle rechten voorbehouden