CannonWorks voor bedrijven
Al jouw projecten strak geregeld met het kantoor in je broekzak
Als onmisbare schakel in je bedrijfsvoering
CannonWorks is groot geworden in bedrijfssoftware waarmee je alles in je bedrijf regelt. zoals offertes, facturatie, planning, de inkopen en eventueel gekoppeld aan de gehele boekhouding. Vele honderden bedrijven in de bouw- en onderhoudsbranche gingen je al voor en hebben hun bedrijf met CannonWorks zeer strak georganiseerd met als output een optimale klanttevredenheid en verbeterde bedrijfsresultaten en dat allemaal gewoon gekoppeld aan je bestaande boekhouding.
CannonWorks brengt bedrijven en klanten samen
Het CannonWorks-platform zorgt ervoor dat jouw projecten strak verlopen. Dat wil zeggen dat alles vanaf een aanvraag van een klant tot en met de oplevering van een project met je klant kunt regelen met CannonWorks, zowel op PC werkt als op tablet en mobiel met de CannonWorks-app. Ook vinden nieuwe klanten jouw bedrijf en kunnen via CannonWorks gelijk een connectie met jouw bedrijf maken.
Verwelkom direct nieuwe klanten
Krijg rechtstreeks nieuwe opdrachten van klanten uit jouw regio
Vastgoedbezitters zoeken naar geschikte bedrijven
Het grootste probleem van woningbezitters is het vinden van de juiste vakspecialisten in hun regio. De meesten googelen naar een bedrijf en proberen te zoeken in de regio. Vaak worden dan resultaten getoond van grote bedrijven die betalen voor advertenties of bedrijven worden via verzamelsites getoond. Nergens is voor deze groep klanten makkelijk te vinden van de juiste specialist in de regio waarmee men zonder problemen in contact kan komen.
De klant die vind jouw bedrijf en legt eenvoudig contact
Met de CannonWorks-app vinden jouw klanten eenvoudig jouw bedrijf en kunnen eenvoudig contact leggen. Jij krijgt een notificatie zoals een mailtje of berichtje dat een nieuwe of bestaande klant contact met je zoekt en een vraag heeft. Dit kan een offerteaanvraag zijn of men wil direct een opdracht geven en vraagt daarbij om de beschikbaarheid en de door jouw bedrijf gehanteerde tarieven.
Wat CannonWorks voor jouw bedrijf doet
CannonWorks stroomlijnt de organisatie van jouw projecten
Dit is wat CannonWorks voor je doet
Wanneer je een CannonWorks account aanmaakt wordt automatisch het project wat je met een nieuwe klant hebt zichtbaar en kun je direct starten om dingen te regelen. Zo kun je een offerte maken, diverse zaken onderling afstemmen en alles rondom het project bijhouden. Dit is voor jouw als bedrijf prettig, maar zeker ook voor de klant, want die heeft zo alles op 1 plek vastgelegd. Zo kun je met CannonWorks onder andere ook;
- Offertes maken
- Projecten beheren
- Communiceren met klanten
- Klussen inplannen
- Facturen maken en laten betalen met iDEAL
- Uren vastleggen voor je projecten
- Een koppeling leggen met je (bestaande) boekhouding
Zorgen voor zeer tevreden klanten
Met CannonWorks werk je samen met je klant aan projecten. Alles loopt via CannonWorks zeer gestructureerd en werk je altijd volgens afspraak.
Huiseigenaren willen bedrijven die afspraken nakomen
Het grootste probleem is dat huiseigenaren vaak wantrouwend zijn richting bedrijven omdat men vaak in het verleden slechte ervarigen heeft heeft gehad. Dit komt met name doordat afspraken niet worden nagekomen of dat het werk niet op de correcte wijze wordt afgerond. Het gevolg is wantrouwen en een slechte ervaringen die zich afspiegelden op de gehele onderhoudsbranche. Het CannonWorks-platform zorgt ervoor dat bedrijven werken volgens een werkmethodiek waarbij afspraken en verwachtingen strak worden geregeld via notificaties, berichten en instructies. Zo worden de verwachtingen goed gemanaged.
Huiseigenaren worden graag op de hoogte gehouden
CannonWorks zorgt ervoor dat alles wat in een project geregeld moet worden de klant daarvan altijd op de hoogte wordt gehouden. Dit zijn zaken zoals hoe en wanneer iets is afgesproken en wat men kan verwachten. Beide partijen gebruiken de CannonWorks-app, waarbij de bedrijven hier hun offertes, facturen en planning in verwerken en waarbij de klanten deze in hun app ontvangen en zo een overeenkomst kunnen sluiten, facturen digitaal kunnen betalen en met jouw bedrijf de planning kunnen afstemmen. Dat geeft veel gemak en vertrouwen bij de klant.
Start vandaag nog met aanmelden
Dan heb je direct alles top geregeld voor het ontvangen van nieuwe projecten
Voor iedere branche op-maat
We bieden voor iedere branche en ieder soort bedrijf een specifieke oplossing. Zo heb je bijvoorbeeld als schildersbedijf een andere manier van berekenen van een offerte dan bij een hovenier en voor een bouwbedrijf werkt het calculeren van werk ook weer anders dan bij bijvoorbeeld bij glazenwassers. Zo hebben vele branches die zich in- en om het onderhoud van vastgoed en woningen begeven specieke kenmerken, die we perfect op jouw onderneming laten aansluiten zodra je van start gaat met CannonWorks.
Optimaal samenwerken met klanten
Wanneer je dan start met CannonWorks werk je rechtstreeks samen aan projecten met jouw klanten, waardoor zij via de CannonWorks-app alles kunnen regelen, zoals het verstrekken van nieuwe opdrachten, berichten achterlaten, het kunnen afstemmen van de geplande werkzaamheden en/of je facturen rechtstreeks laten betalen met iDEAL.