Help voor bedrijven
Je vind hier alle antwoorden op vragen over hoe het CannonWorks-platform woning en vastgoedeigenaren aan jouw bedrijf koppelt
Hoe CannonWorks-Connect werkt
CannonWorks ontzorgt!
CannonWorks is een platform dat ervoor zorgt dat jouw klanten optimaal worden ontzorgt. Zo kunnen zij op een prettigere manier zaken doen met jouw bedrijf. Ondanks je vast overtuigd bent dat je alles goed hebt georganiseerd in je bedrijf, zorgt CannonWorks ervoor dat de verwachtingen van jouw klanten nóg beter worden gemanaged.
Software die werkt als een persoonlijke assistent
CannonWorks zorgt ervoor dat klanten op tijd de juiste informatie krijgen en dat zowel jouw bedrijf als jouw klanten alles betreffende een project op één plek kunnen regelen. Alles verloopt op een prettige wijze en geheel volgens de vooraf gemaakte afspraken. Zo helpt CannonWorks jouw bedrijf in het organiseren van je werk en de afspraken met je klanten. Dat is prettiger werken doordat alles een stuk strakker wordt georganiseerd zonder dat je er zelf meer werk van hebt. Voor je klanten is dat optimaal samenwerken, want die weten precies waar zij aan toe zijn.
Ontvang automatisch nieuwe klanten
Via CannonWorks ontvang je automatisch nieuwe klanten uit jouw regio. Want iedere woning- of vastgoedeigenaar die op zoek is naar een gespecialiseerd bedrijf kan rechtstreeks met jouw bedrijf in contact treden. De bedrijven die op CannonWorks kunnen worden gevonden zijn specialistische bedrijven in- en rondom vastgoed. Dit zijn o.a.:
|
|
Waarom is er de CannonWorks klantenomgeving?
De CannonWorks-app
Met de CannonWorks-klantomgeving, oftewel de CannonWorsk-klantenapp, kunnen jouw klanten inzicht krijgen in alles wat zij normaal gesproken via de e-mail ontvangen. Zo kan jouw klant op 1 centrale plek alle gegevens en bijlagen inzien welke zij nu en in het verleden ooit hebben ontvangen. Jouw klanten kunnen met de klantenapp direct een akkoord geven op een offerte of gelijk een factuur betalen.
Informatie per adres
De klantenomgeving/-app werkt anders als de normale CannonWorks app voor bedrijven en heeft dus andere functies. Klanten kunnen per adres met de app raadplegen wat zij met jouw bedrijf hebben gecommuniceerd en kunnen bepaalde acties ondernemen. Naast opdrachten verstrekken en facturen betalen kunnen klanten ook berichten sturen aan jouw bedrijf en foto's en documenten delen betreffende een project.
De Wet Kwaliteitswaarborging (WKB)
Via de CannonWorks-app wordt het gemakkelijker om met je klant contact te onderhouden en geeft jouw bedrijf de juiste informatie aan de klant waar de klant recht op heeft. Volgens de Wet Kwaliteitswaarborging moet alles gedocumenteerd zijn over de afpraken die je met je klant hebt en wat er aan werkzaamheden zijn gedaan met de benodigde onderbouwing. Door op deze manier met je klanten samen te werken voorkom je risico op aansprakelijkheid en bouw je een betere relatie met je klanten op.
Wat ziet de klant allemaal in haar account?
Account aanmaken
De klanten die nog niet eerder in contact zijn geweest met de klantenapp kunnen via de inlog knop een account aanmaken. Ze lopen dan automatisch door een aanmeldproces heen en maken dan voor hun specifieke adres een account aan. Het account is dan gekoppeld aan het adres van de klant. Bij het aanmaken van het account kan de klant een eigen wachtwoord opgeven zodat deze de volgende keer rechtstreeks kan inloggen en daarmee ook de app kan installeren.
1 of meerdere adressen
De klant geeft bij het aanmaken van het account dan aan welke betrokkenheid deze persoon heeft op dat adres, dat kan een eigenaar, huurder of beheerder zijn. Zo kan dat dus iemand zijn die een woonhuis in eigendom heeft, maar kan bijvoorbeeld ook een VVE beheerder of woningcorporatie zij. Zo kunnen klanten meerdere huizen of panden toekennen aan hun account, zodat deze beheer heeft over een eigen vastgoedportefeuille.
De eerstvolgende keer is rechtstreeks inloggen
Wanneer de inlog knop in een volgende e-mail wordt meegestuurd, dan wordt de klant de eerst volgende keer automatisch ingelogd op haar account en ziet dus alles rondom het vastgoed waar deze klant bij betrokken is. Zo kan dus elke keer gemakkelijk vanuit de mail worden ingelogd door de klant en wordt elke offerte, factuur en eventuele andere documenten automatisch onderdeel van het vastgoeddossier.
Hoe werk ik het beste met mijn klanten samen?
Informatie inwinnen via CannonWorks.nl
Als de klant nog niet zeker is wat de klantenapp precies is of jouw klant heeft vragen die je niet kunt beantwoorden, dan kan deze informatie vinden op de website over dit onderwerp via deze link https://www.cannonworks.nl/vragen-voor-woning-en-vastgoedeigenaren.
Privacy en veiligheid
Aparte log-in naar een aparte CannonWorks omgeving
De klantenapp staat los van het account dat het bedrijf gebruikt en heeft dus heel andere functies. Wel ziet de app er qua look and feel er op diverse vlakken gelijkend uit, maar dat komt enkel door de layout en de kleuren. De klant krijgt dus een volledig eigen account met eigen functies. Het doel van de app is dat de woning- of vastgoedeigenaar met de app in rechtstreeks contact staat met de bedrijven waarmee zijn een relatie hebben en acties kunnen ondernemen op offertes, facturen en ontvangen planning en berichten.