Klanten loggen in via een ontvangen e-mail
Normaal gesproken verstuur je offertes en facturen via de e-mail, jouw klant kan deze openen in de bijlage van de e-mail. Op de nieuwe wijze die wij tegenwoordig bieden krijgt de klant in de e-mail een inlog-knop te zien waarop jouw klant kan klikken. De klant wordt dan automatisch ingelogd naar een eigen klant-omgeving.
Een eigen klant-omgeving
De informatie die dan zichtbaar is, ziet de klant in een eigen omgeving die voor deze persoon is samengesteld in de vorm van een eigen klant-account. De informatie die daar wordt getoond heeft de klant ooit eerder al per e-mail ontvangen. Dit zijn offertes, opdrachten, facturen en bijlagen die je ooit naar deze persoon had gestuurd.
De klant kan direct actie ondernemen
- De ontvangen offerte digitaal en rechtsgeldig ondertekenen
- Eventuele vragen stellen en extra foto’s en bijlagen toevoegen
- Nieuwe opdrachten geven
- Berichten sturen die je in CannonWorks-omgeving ontvangt
- De planning raadplegen, mits je deze hebt doorgegeven
Houd je concurrenten buiten de deur
Door je klant toegang te geven tot een eigen klant-omgeving geef je hen echt iets extra's. Je biedt veel meer dan een offerte die men ook van andere bedrijven per e-mail (of in sommige gevallen zelfs nog per post) ontvangt. Met de klantomgeving geef je de klant toegang tot een eigen onderhoudsdossier voor hun adres en dat gekoppeld aan jouw bedrijf. Je geeft hiermee de klantrelatie tot jouw bedrijf extra waarde.
Wat de klant allemaal kan doen met de CannonWorks-app
Een offerte aanvragen
De klant kan een offerte aanvragen door in te loggen op CannonWorks of met de app direct een offerteaanvraag te doen via een knop op het dashboard. Een offerte aanvragen kan natuurlijk ook gewoon via de gebruikelijke weg, maar we maken het met de CannonWorks-app natuurlijk extra makkelijk om zo klanten eenvoudiger nieuwe klussen uit te besteden aan jouw bedrijf.
Actiecentrum
Naast dat een aanvraag wordt toegevoegd aan de lijst van nieuwe aanvragen zie je nu ook op jouw dashboard in CannonWorks een actiecentrum verschijnen. In dit actiecentrum zie je direct dat je een nieuwe aanvraag hebt ontvangen, je kunt daar dan direct actie op ondernemen.
Meer informatie
Meer informatie voor bedrijven
Hier vind je meer informatie wat de klant-omgeving allemaal doet en hoe het geregeld is met o.a. privacy: https://cannonworks.nl/vragen-over-klantenapp
Meer in formatie voor woning- en vastgoedeigenaren
Hier vind je informatie die je met de klant kunt delen wanneer er vragen zijn over het gebruik van de klantomgeving: https://cannonworks.nl/vragen-over-cannonworks-voor-woningeigenaren
Mochten zaken dan alsnog niet duidelijk zijn, neem dan contact op met onze helpdesk.