De meest gestelde vragen

Ik gebruik CannonWorks al, maar ik heb inhoudelijke vragen....

Als je vragen hebt over het gebruik van de software, klik dan hier
Kom je er niet uit of je wilt meer weten, log dan eerst in op je account. Stel dan de vraag via de 'Hulp nodig' button rechts in de pagina of stuur een mail naar support@cannonworks.nl

Ik gebruik CannonWorks nog niet, maar past deze software wel bij mijn bedrijf? 

Ja, CannonWorks werkt voor ieder bedrijf, omdat ieder bedrijf dezelfde basis- bedrijfsprocessen heeft in het dagelijkse werk. Wij hebben CannonWorks zo ingericht dat je gemakkelijk kunt starten en zelf kunt ervaren of het voor jouw bedrijf werkt. Je begint na het aanmaken van de gratis proefaccount al heel eenvoudig omdat we tijdens het aanmeldproces alles in de basis al goed voor je instellen, zodat je direct aan de slag kunt. Naast het door jou gekozen pakket kun je bovendien diverse Add-ons activeren die passen bij jouw bedrijf.

Zit ik direct vast aan een contract?

Nee, we willen je de tijd geven om CannonWorks gratis te proberen, je krijgt tenminste 1 gratis proefmaand. Aan het einde van je proefperiode vragen we of je CannonWorks wil blijven gebruiken in een abonnement, je krijgt dus nooit zomaar automatisch een betaald abonnement. Wil je geen betaald account, dan hoef je verder niets te doen.

Is de gratis proef een andere omgeving dan de betaalde versie?

Nee, je begint direct in de uiteindelijke omgeving. Je begint dus gewoon zoals je normaal ook ermee kan werken. Na de gratis proefperiode ga je, als je dat wilt, betalen om deze omgeving te kunnen blijven gebruiken. Als de proefperiode voorbij is, dan laten we je eerst kiezen welke onderdelen je wilt (blijven) gebruiken.

Als ik klant wordt, zit ik dan aan een opzegtermijn vast? 

Nee, je kunt altijd en op ieder moment opzeggen en er is geen opzegtermijn. Je kan heel gemakkelijk je account beheren via je account-pagina in CannonWorks. Zo lang je nog geen klant bent of je zit in de proefperiode, dan betaal je natuurlijk niets.

Ik heb een gratis-abonnement, moet ik daar ooit voor gaan betalen?

Nee, in principe niet. Je hoeft nooit iets te betalen voor het gedeelte dat je gratis hebt. Wel kun je diverse functionaliteiten, ofwel Add-on's aanzetten. Voor deze Add-on's betaal je dan wel de vermelde prijs. Op deze wijze kan je zelf bepalen of je alleen van gratis functionaliteit gebruik wilt maken of dat je wilt betalen voor uitgebreidere mogelijkheden.

Als ik klant wordt, hoe werkt het dan met betalen?

Elke maand incasseren wij het abonnementsgeld met automatische incasso. Je ontvangt van ons altijd netjes een factuur en een vooraankondiging van de automatische incasso. Is een incasso niet gelukt, kan komt er automatisch een betaalscherm naar voren en kan je na betaling gewoon weer inloggen.

Kunnen jullie me helpen met inrichten? 

CannonWorks werkt heel gemakkelijk, dus wordt je bij aanmelding direct door een aantal stappen meegenomen. In 2 minuten heb je alles al op de juiste wijze ingesteld staan. Via onze help- en support heb je diverse instructievideo's hoe je eenvoudig zelf je pakket verder naar wens kan inrichten. Mocht je meer wensen hebben, dan het de supportdesk je graag met het inrichten van je account, zodat je nog sneller aan de slag kunt. Je kunt ook een mail sturen naar support@cannonworks.nl

© 2020 CannonWorks - Alle rechten voorbehouden