De meest gestelde vragen
Ik gebruik CannonWorks nog niet, maar past deze software wel bij mijn bedrijf?
CannonWorks is specifiek ontwikkeld voor bedrijven in onderhoud - en rondom vastgoed. We hebben CannonWorks zo ingericht dat je gemakkelijk kunt starten en zelf kunt ervaren of het voor jouw bedrijf werkt. Je begint na het aanmaken van de gratis proefaccount al heel eenvoudig omdat we tijdens het aanmeldproces alles in de basis al goed voor je instellen, zodat je direct aan de slag kunt. Naast het door jou gekozen pakket kun je bovendien diverse Add-ons activeren die passen bij jouw bedrijf.
Ik gebruik CannonWorks al, maar ik heb inhoudelijke vragen.
Als je vragen hebt over het gebruik van de software, klik dan hier Kom je er niet uit of je wilt meer weten, log dan eerst in op je account. Stel dan de vraag via de 'Hulp nodig' button rechts in de pagina of stuur een mail naar support@cannonworks.nl
Zit ik vast aan een abonnement?
Nee, in de basis is CannonWorks gratis te gebruiken voor de meest essentiële functies. Je kunt je account uitbreiden door extra add-ons toe te voegen, deze extra functies hebben meestal een gratis proefperiode, zodat je het eerst vrijblijvend kunt proberen. Je krijgt dus nooit zomaar automatisch een betaald abonnement, wil je uiteindelijk je geen betaald account, dan hoef je verder niets te doen en kun je blijven werken in de gratis versie. Voor prijzen klik hier
Zit ik aan een opzegtermijn vast?
Nee, je kunt altijd en op ieder moment opzeggen en er is geen opzegtermijn. Je kan heel gemakkelijk je account beheren via je account-pagina in CannonWorks. Zo lang je nog geen klant bent of je zit in de proefperiode, dan betaal je natuurlijk niets.
Ik heb een gratis-abonnement, moet ik daar ooit voor gaan betalen?
Nee, in principe niet. Je hoeft nooit iets te betalen voor het gedeelte dat je gratis hebt. Wel kun je diverse functionaliteiten, ofwel Add-on's aanzetten. Voor deze Add-on's betaal je dan wel de vermelde prijs. Op deze wijze kan je zelf bepalen of je alleen van gratis functionaliteit gebruik wilt maken of dat je wilt betalen voor uitgebreidere mogelijkheden.
Als ik de betaalde versie wil, hoe werkt het dan met betalen?
Elke maand incasseren wij het abonnementsgeld met automatische incasso. Je ontvangt van ons altijd netjes een factuur en een vooraankondiging van de automatische incasso. Is een incasso niet gelukt, dan komt er automatisch een betaalscherm naar voren en kun je na betaling gewoon weer inloggen.
Kunnen jullie me helpen met inrichten?
CannonWorks werkt heel gemakkelijk, dus wordt je bij aanmelding direct door een aantal stappen meegenomen. In 1 minuut heb je alles al op de juiste wijze ingesteld staan. Via onze help- en support heb je diverse instructies hoe je eenvoudig zelf je pakket verder naar wens kan inrichten. Mocht je meer wensen hebben, stuur dan een e-mail naar support@cannonworks.nl