Start hier je gratis proefmaand
Start geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen je gratis proefmaand. Je kunt tijdens deze periode dan zelf beoordelen of CannonWorks bij je past. Na de proefperiode stopt automatische je account en je kunt daarna ervoor kiezen, als je besloten hebt door te willen gaan, om deze te activeren. Wij zullen je nooit zomaar bellen en je zit helemaal nergens aan vast.

Uurtje factuurtje
€ 15,- p/m
Relaties beheren
Krijg goed inzicht in al je relaties op een overzichtelijk dashboard. Alle communicatie over offertes, facturen of een project worden automatisch bij je relaties opgeslagen.
Zo kun je per relatie altijd inzien welke communicatie er is geweest en op welk moment. Daarnaast ben je altijd op de hoogte van wat met je klanten en leveranciers is afgesproken.
Met deze gebruiksvriendelijke software heb je alles up-to-date en bouw je goede klantdossiers op.
Facturen maken met één klik
Maak facturen met één klik vanuit een offerte of project. Maak facturen voor al het werk, diensten of materialen die je levert aan je klanten.
Binnen je projecten kun je facturen eenvoudig aanmaken en kun je deze uitbreiden naar termijnfacturen (=deelfacturen) en/of herhalingsfacturen (=periodieke facturen).
Je kan je facturen direct door je klant laten betalen als je de iDEAL-functionaliteit activeert. Klanten betalen tegenwoordig graag op deze wijze en het grote voordeel is dat je daarmee direct de factuur betaald krijgt.
Uren registreren
Registreer zelf uren of laat ze registreren door je medewerkers of samenwerkers.
Je kunt gebruikers uren laten registreren, maar je kunt ook medewerkers of samenwerkers aanmaken die geen toegang hebben tot je bedrijfsaccount maar wel voor jouw projecten uren kunnen registreren.
Alle uren die worden geregistreerd worden automatisch op de factuur gezet bij regiewerken. Gebruik je nacalculatie, dan heb je inzicht in de resultaten van aangenomen projecten.
Boekhoudkoppeling
CannonWorks regelt alles rondom je projecten en daarmee regel jij de projectadministratie.
De boekhouding zelf, zoals het coderen van de boekingen, de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder die werkt met een boekhoudpakket.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte pakketten koppelingen heeft of koppelingen mee maakt. Je kunt daarom CannonWorks koppelen met een rechtstreekse koppeling. Je kunt daarmee alle in- en verkoopfacturen automatisch naar het boekhoudpakket toe laten sturen.

Starter
€ 25,- p/m
Relaties beheren
Krijg goed inzicht in al je relaties op een overzichtelijk dashboard. Alle communicatie over offertes, facturen of een project worden automatisch bij je relaties opgeslagen.
Zo kun je per relatie altijd inzien welke communicatie er is geweest en op welk moment. Daarnaast ben je altijd op de hoogte van wat met je klanten en leveranciers is afgesproken.
Met deze gebruiksvriendelijke software heb je alles up-to-date en bouw je goede klantdossiers op.
Facturen maken met één klik
Maak facturen met één klik vanuit een offerte of project. Maak facturen voor al het werk, diensten of materialen die je levert aan je klanten.
Binnen je projecten kun je facturen eenvoudig aanmaken en kun je deze uitbreiden naar termijnfacturen (=deelfacturen) en/of herhalingsfacturen (=periodieke facturen).
Je kan je facturen direct door je klant laten betalen als je de iDEAL-functionaliteit activeert. Klanten betalen tegenwoordig graag op deze wijze en het grote voordeel is dat je daarmee direct de factuur betaald krijgt.
Uren registreren
Registreer zelf uren of laat ze registreren door je medewerkers of samenwerkers.
Je kunt gebruikers uren laten registreren, maar je kunt ook medewerkers of samenwerkers aanmaken die geen toegang hebben tot je bedrijfsaccount maar wel voor jouw projecten uren kunnen registreren.
Alle uren die worden geregistreerd worden automatisch op de factuur gezet bij regiewerken. Gebruik je nacalculatie, dan heb je inzicht in de resultaten van aangenomen projecten.
Boekhoudkoppeling
CannonWorks regelt alles rondom je projecten en daarmee regel jij de projectadministratie.
De boekhouding zelf, zoals het coderen van de boekingen, de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder die werkt met een boekhoudpakket.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte pakketten koppelingen heeft of koppelingen mee maakt. Je kunt daarom CannonWorks koppelen met een rechtstreekse koppeling. Je kunt daarmee alle in- en verkoopfacturen automatisch naar het boekhoudpakket toe laten sturen.
Projecten
Alle orders c.q. opdrachten die je van je klanten hebt gekregen beheer je heel eenvoudig. Zo zie je alles wat je onderhanden hebt en wat gereed is.
Binnen de projecten worden alle gegevens opgeslagen zoals alle gestuurde documenten, bijlagen en afbeeldingen. Je kunt vanuit projecten diverse handelingen verrichten zoals maken van facturen en toevoegen van meerwerk.
Je kunt eenvoudig diverse soorten projecten toevoegen, zoals regiewerken (order o.b.v. nacalculatie), aangenomen werk, afgesproken prijzen en opdrachtbonnen en werkt ook heel gemakkelijk met de App.
In een paar kliks offertes maken
Maak de meest fantastische offertes door foto's of illustraties daarin op te nemen. Een duidelijke offerte in eigen huisstijl en zelfs met een akkoord-knop in de begeleidende e-mail, zodat klanten direct akkoord op de opdracht kunnen geven. Je komt zo altijd beter uit de bus dan welke concurrent dan ook.
Wanneer je van start gaat, staat direct je briefpapier-layout al ingesteld. Wil je jouw eigen layout gebruiken, dan kan je deze uiteraard toevoegen, zodat iedere offerte vanaf nu altijd in je eigen huisstijl wordt aangemaakt.
Iedere offerte die je maakt genereert automatisch tekst, waardoor je eigenlijk geen letter meer hoeft te typen, dat gaat lekker snel en werkt ook heel prettig op de mobiel.
Iedere offerte die je verstuurt krijgt vervolgens een 'order-knop' mee waardoor je klanten direct akkoord op de opdrachten kunnen geven, waarvan jij automatisch een notificatie krijgt.
Uitbesteden
Neem je projecten aan en werk je daarbij vaak samen met andere bedrijven?
Werk dan samen met andere bedrijven door bij elkaar offertes aan te vragen en projecten uit te besteden via de 'uitbesteden' functie in CannonWorks.
Je kunt dan diverse onderdelen van je projecten uitbesteden aan andere bedrijven, zoals klussen voor samenwerkers en onderaannemers. Ook kun je nu offertes aanvragen bij leveranciers voor specifieke benodigde materialen.
Website plug-in
Heb je een eigen website waar klanten informatie of een offerte bij jou kunnen aanvragen? Dit kan je heel gemakkelijk aan CannonWorks koppelen.
In CannonWorks genereer je een koppelingssleutel die je op je website kunt plaatsen. Zo krijg je op je eigen website automatisch een nieuw formulier waar je klanten hun aanvraag kunnen achterlaten.
In CannonWorks zie je de aanvragen automatisch binnenkomen, waarvan je uiteraard ook een notificatie krijgt. Je kunt zo eenvoudig een offerte maken en de klantgegevens zijn automatisch al toegevoegd. Zo kun je in no-time reageren met een antwoord of een offerte.

Premium
€ 49,- p/m
Relaties beheren
Krijg goed inzicht in al je relaties op een overzichtelijk dashboard. Alle communicatie over offertes, facturen of een project worden automatisch bij je relaties opgeslagen.
Zo kun je per relatie altijd inzien welke communicatie er is geweest en op welk moment. Daarnaast ben je altijd op de hoogte van wat met je klanten en leveranciers is afgesproken.
Met deze gebruiksvriendelijke software heb je alles up-to-date en bouw je goede klantdossiers op.
Facturen maken met één klik
Maak facturen met één klik vanuit een offerte of project. Maak facturen voor al het werk, diensten of materialen die je levert aan je klanten.
Binnen je projecten kun je facturen eenvoudig aanmaken en kun je deze uitbreiden naar termijnfacturen (=deelfacturen) en/of herhalingsfacturen (=periodieke facturen).
Je kan je facturen direct door je klant laten betalen als je de iDEAL-functionaliteit activeert. Klanten betalen tegenwoordig graag op deze wijze en het grote voordeel is dat je daarmee direct de factuur betaald krijgt.
Uren registreren
Registreer zelf uren of laat ze registreren door je medewerkers of samenwerkers.
Je kunt gebruikers uren laten registreren, maar je kunt ook medewerkers of samenwerkers aanmaken die geen toegang hebben tot je bedrijfsaccount maar wel voor jouw projecten uren kunnen registreren.
Alle uren die worden geregistreerd worden automatisch op de factuur gezet bij regiewerken. Gebruik je nacalculatie, dan heb je inzicht in de resultaten van aangenomen projecten.
Boekhoudkoppeling
CannonWorks regelt alles rondom je projecten en daarmee regel jij de projectadministratie.
De boekhouding zelf, zoals het coderen van de boekingen, de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder die werkt met een boekhoudpakket.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte pakketten koppelingen heeft of koppelingen mee maakt. Je kunt daarom CannonWorks koppelen met een rechtstreekse koppeling. Je kunt daarmee alle in- en verkoopfacturen automatisch naar het boekhoudpakket toe laten sturen.
Projecten
Alle orders c.q. opdrachten die je van je klanten hebt gekregen beheer je heel eenvoudig. Zo zie je alles wat je onderhanden hebt en wat gereed is.
Binnen de projecten worden alle gegevens opgeslagen zoals alle gestuurde documenten, bijlagen en afbeeldingen. Je kunt vanuit projecten diverse handelingen verrichten zoals maken van facturen en toevoegen van meerwerk.
Je kunt eenvoudig diverse soorten projecten toevoegen, zoals regiewerken (order o.b.v. nacalculatie), aangenomen werk, afgesproken prijzen en opdrachtbonnen en werkt ook heel gemakkelijk met de App.
In een paar kliks offertes maken
Maak de meest fantastische offertes door foto's of illustraties daarin op te nemen. Een duidelijke offerte in eigen huisstijl en zelfs met een akkoord-knop in de begeleidende e-mail, zodat klanten direct akkoord op de opdracht kunnen geven. Je komt zo altijd beter uit de bus dan welke concurrent dan ook.
Wanneer je van start gaat, staat direct je briefpapier-layout al ingesteld. Wil je jouw eigen layout gebruiken, dan kan je deze uiteraard toevoegen, zodat iedere offerte vanaf nu altijd in je eigen huisstijl wordt aangemaakt.
Iedere offerte die je maakt genereert automatisch tekst, waardoor je eigenlijk geen letter meer hoeft te typen, dat gaat lekker snel en werkt ook heel prettig op de mobiel.
Iedere offerte die je verstuurt krijgt vervolgens een 'order-knop' mee waardoor je klanten direct akkoord op de opdrachten kunnen geven, waarvan jij automatisch een notificatie krijgt.
Uitbesteden
Neem je projecten aan en werk je daarbij vaak samen met andere bedrijven?
Werk dan samen met andere bedrijven door bij elkaar offertes aan te vragen en projecten uit te besteden via de 'uitbesteden' functie in CannonWorks.
Je kunt dan diverse onderdelen van je projecten uitbesteden aan andere bedrijven, zoals klussen voor samenwerkers en onderaannemers. Ook kun je nu offertes aanvragen bij leveranciers voor specifieke benodigde materialen.
Website plug-in
Heb je een eigen website waar klanten informatie of een offerte bij jou kunnen aanvragen? Dit kan je heel gemakkelijk aan CannonWorks koppelen.
In CannonWorks genereer je een koppelingssleutel die je op je website kunt plaatsen. Zo krijg je op je eigen website automatisch een nieuw formulier waar je klanten hun aanvraag kunnen achterlaten.
In CannonWorks zie je de aanvragen automatisch binnenkomen, waarvan je uiteraard ook een notificatie krijgt. Je kunt zo eenvoudig een offerte maken en de klantgegevens zijn automatisch al toegevoegd. Zo kun je in no-time reageren met een antwoord of een offerte.
Inkopen bijhouden
Alle verplichtingen die je aangaat en waarvoor je BTW-aangifte moet doen, kun je eenvoudig registreren in CannonWorks.
Naast dat je inkoopfacturen kunt bijhouden, kun je ook eenvoudig met de App de bonnetjes scannen c.q. fotograferen en daardoor direct in je administratie opnemen.
Je kunt al je inkoopfacturen en bonnetjes automatisch doormailen of koppelen aan je boekhouder of boekhoudpakket, waardoor CannonWorks de digitale schoenendoos is.
De iDEAL betaalknop
Laat je klanten met iDEAL betalen door elke factuur die je stuurt vergezeld te laten gaan met de iDEAL betaal-functionaliteit.
Jouw klant krijg jouw factuur met een betaalknop in de e-mail. Direct kan dan een transactie worden ingezet voor het betalen van de factuur. Je ontvangt daarmee direct het bedrag, waardoor je liquiditeit altijd op orde is.
Ook kunnen je klanten met iDEAL betalen via een QR-code. Deze staat op de factuur afgebeeld waardoor je klant deze eenvoudig kan scannen en direct de factuur kan betalen.
Termijnfacturen
Maak eenvoudig deelfacturen, oftewel 'termijnfacturen'.
Met deze functionaliteit kun je de facturen voor een project opdelen in diverse deelfacturen die je naar wens kunt inrichten qua hoogte van bedragen.
Zo kan je een aanvangstermijn of aanbetaling aanmaken en en tot slot ook een opleveringstermijn toevoegen.
Planning
Plan je medewerkers en samenwerkers in voor projecten en deel deze planningsdata met de klant.
Zo kun je alle beschikbare collega's en plannen op de projecten die je momenteel onderhanden hebt. Met de CannonWorks app wordt iedereen op de hoogte gehouden aan welk project er wanneer gewerkt moet gaan worden.
Zo heb je overzicht in je planning en kun je de beschikbaarheid van de mensen voor vandaag maar ook voor de toekomstige weken en maanden bepalen.
Werkbon
Stuur je medewerkers op pad met een duidelijke werkinstructie.
Alles wat je in je offerte hebt opgenomen wordt op een werkbon gezet die je medewerker per e-mail kan ontvangen. Zo kun je vanaf kantoor je medewerkers aansturen die je specifiek voor dat betreffende project hebt gepland, om vervolgens niets te vergeten zoals is overeengekomen met de klant.

Ultimate
€ 75,- p/m
Relaties beheren
Krijg goed inzicht in al je relaties op een overzichtelijk dashboard. Alle communicatie over offertes, facturen of een project worden automatisch bij je relaties opgeslagen.
Zo kun je per relatie altijd inzien welke communicatie er is geweest en op welk moment. Daarnaast ben je altijd op de hoogte van wat met je klanten en leveranciers is afgesproken.
Met deze gebruiksvriendelijke software heb je alles up-to-date en bouw je goede klantdossiers op.
Facturen maken met één klik
Maak facturen met één klik vanuit een offerte of project. Maak facturen voor al het werk, diensten of materialen die je levert aan je klanten.
Binnen je projecten kun je facturen eenvoudig aanmaken en kun je deze uitbreiden naar termijnfacturen (=deelfacturen) en/of herhalingsfacturen (=periodieke facturen).
Je kan je facturen direct door je klant laten betalen als je de iDEAL-functionaliteit activeert. Klanten betalen tegenwoordig graag op deze wijze en het grote voordeel is dat je daarmee direct de factuur betaald krijgt.
Uren registreren
Registreer zelf uren of laat ze registreren door je medewerkers of samenwerkers.
Je kunt gebruikers uren laten registreren, maar je kunt ook medewerkers of samenwerkers aanmaken die geen toegang hebben tot je bedrijfsaccount maar wel voor jouw projecten uren kunnen registreren.
Alle uren die worden geregistreerd worden automatisch op de factuur gezet bij regiewerken. Gebruik je nacalculatie, dan heb je inzicht in de resultaten van aangenomen projecten.
Boekhoudkoppeling
CannonWorks regelt alles rondom je projecten en daarmee regel jij de projectadministratie.
De boekhouding zelf, zoals het coderen van de boekingen, de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder die werkt met een boekhoudpakket.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte pakketten koppelingen heeft of koppelingen mee maakt. Je kunt daarom CannonWorks koppelen met een rechtstreekse koppeling. Je kunt daarmee alle in- en verkoopfacturen automatisch naar het boekhoudpakket toe laten sturen.
Projecten
Alle orders c.q. opdrachten die je van je klanten hebt gekregen beheer je heel eenvoudig. Zo zie je alles wat je onderhanden hebt en wat gereed is.
Binnen de projecten worden alle gegevens opgeslagen zoals alle gestuurde documenten, bijlagen en afbeeldingen. Je kunt vanuit projecten diverse handelingen verrichten zoals maken van facturen en toevoegen van meerwerk.
Je kunt eenvoudig diverse soorten projecten toevoegen, zoals regiewerken (order o.b.v. nacalculatie), aangenomen werk, afgesproken prijzen en opdrachtbonnen en werkt ook heel gemakkelijk met de App.
In een paar kliks offertes maken
Maak de meest fantastische offertes door foto's of illustraties daarin op te nemen. Een duidelijke offerte in eigen huisstijl en zelfs met een akkoord-knop in de begeleidende e-mail, zodat klanten direct akkoord op de opdracht kunnen geven. Je komt zo altijd beter uit de bus dan welke concurrent dan ook.
Wanneer je van start gaat, staat direct je briefpapier-layout al ingesteld. Wil je jouw eigen layout gebruiken, dan kan je deze uiteraard toevoegen, zodat iedere offerte vanaf nu altijd in je eigen huisstijl wordt aangemaakt.
Iedere offerte die je maakt genereert automatisch tekst, waardoor je eigenlijk geen letter meer hoeft te typen, dat gaat lekker snel en werkt ook heel prettig op de mobiel.
Iedere offerte die je verstuurt krijgt vervolgens een 'order-knop' mee waardoor je klanten direct akkoord op de opdrachten kunnen geven, waarvan jij automatisch een notificatie krijgt.
Uitbesteden
Neem je projecten aan en werk je daarbij vaak samen met andere bedrijven?
Werk dan samen met andere bedrijven door bij elkaar offertes aan te vragen en projecten uit te besteden via de 'uitbesteden' functie in CannonWorks.
Je kunt dan diverse onderdelen van je projecten uitbesteden aan andere bedrijven, zoals klussen voor samenwerkers en onderaannemers. Ook kun je nu offertes aanvragen bij leveranciers voor specifieke benodigde materialen.
Website plug-in
Heb je een eigen website waar klanten informatie of een offerte bij jou kunnen aanvragen? Dit kan je heel gemakkelijk aan CannonWorks koppelen.
In CannonWorks genereer je een koppelingssleutel die je op je website kunt plaatsen. Zo krijg je op je eigen website automatisch een nieuw formulier waar je klanten hun aanvraag kunnen achterlaten.
In CannonWorks zie je de aanvragen automatisch binnenkomen, waarvan je uiteraard ook een notificatie krijgt. Je kunt zo eenvoudig een offerte maken en de klantgegevens zijn automatisch al toegevoegd. Zo kun je in no-time reageren met een antwoord of een offerte.
Inkopen bijhouden
Alle verplichtingen die je aangaat en waarvoor je BTW-aangifte moet doen, kun je eenvoudig registreren in CannonWorks.
Naast dat je inkoopfacturen kunt bijhouden, kun je ook eenvoudig met de App de bonnetjes scannen c.q. fotograferen en daardoor direct in je administratie opnemen.
Je kunt al je inkoopfacturen en bonnetjes automatisch doormailen of koppelen aan je boekhouder of boekhoudpakket, waardoor CannonWorks de digitale schoenendoos is.
De iDEAL betaalknop
Laat je klanten met iDEAL betalen door elke factuur die je stuurt vergezeld te laten gaan met de iDEAL betaal-functionaliteit.
Jouw klant krijg jouw factuur met een betaalknop in de e-mail. Direct kan dan een transactie worden ingezet voor het betalen van de factuur. Je ontvangt daarmee direct het bedrag, waardoor je liquiditeit altijd op orde is.
Ook kunnen je klanten met iDEAL betalen via een QR-code. Deze staat op de factuur afgebeeld waardoor je klant deze eenvoudig kan scannen en direct de factuur kan betalen.
Termijnfacturen
Maak eenvoudig deelfacturen, oftewel 'termijnfacturen'.
Met deze functionaliteit kun je de facturen voor een project opdelen in diverse deelfacturen die je naar wens kunt inrichten qua hoogte van bedragen.
Zo kan je een aanvangstermijn of aanbetaling aanmaken en en tot slot ook een opleveringstermijn toevoegen.
Planning
Plan je medewerkers en samenwerkers in voor projecten en deel deze planningsdata met de klant.
Zo kun je alle beschikbare collega's en plannen op de projecten die je momenteel onderhanden hebt. Met de CannonWorks app wordt iedereen op de hoogte gehouden aan welk project er wanneer gewerkt moet gaan worden.
Zo heb je overzicht in je planning en kun je de beschikbaarheid van de mensen voor vandaag maar ook voor de toekomstige weken en maanden bepalen.
Werkbon
Stuur je medewerkers op pad met een duidelijke werkinstructie.
Alles wat je in je offerte hebt opgenomen wordt op een werkbon gezet die je medewerker per e-mail kan ontvangen. Zo kun je vanaf kantoor je medewerkers aansturen die je specifiek voor dat betreffende project hebt gepland, om vervolgens niets te vergeten zoals is overeengekomen met de klant.
Nacalculatie
Met de nacalculatie zie je in één oogopslag de voortgang en resultaten van je projecten.
Je kan de tussenstand van het project zien en nauwlettend in de gaten houden hoe het project ervoor staat. Het houdt de geregistreerde uren en de ingekochte materialen bij.
Optimaliseer je winst om te zien of de begrootte kosten overeenstemmen met de werkelijkheid en ontdek of je tarieven goed zijn ingesteld.
Abonnementen
Sluit (onderhouds)abonnementen af waarmee je jouw klanten kunt ontzorgen. Creëer duurzame relaties zonder dat je daarvoor steeds nieuwe acquisitie hoeft te doen.
Je stelt eenvoudig een abonnement in met herhalingsfacturen per periode (maand, kwartaal, per jaar, enz.). Je krijgt daarbij de mogelijkheid om een automatische incasso te kunnen koppelen. Dit biedt je optimaal gemak, omdat je niet meer naar de administratie hoeft om te kijken.
Jij hebt zo een vaste omzet en de klant maakt optimaal gebruik van de diensten van jouw bedrijf.
Al onze pakketten zijn met alle beschikbare modules c.q. add-on's uit te breiden. Je kunt na activering altijd functionaliteit bijkopen welke wel standaard in de duurdere pakketten aanwezig zijn. Je krijgt altijd 1 gebruikersaccount met gratis toegang van je boekhouder. Extra gebruikers en medewerkers kun je in je account toevoegen.
Alle pakketten zijn tenminste 30 dagen gratis te proberen en zijn maandelijks opzegbaar, we hanteren geen opzegtermijn, dus zit je nergens aan vast. Na de proefperiode zullen we je eerst vragen of je door wilt gaan of niet, we zullen nóóit zomaar je account naar een betaalde periode omzetten.
Uitbreidbaar met diverse Add-ons
Je kunt je pakket eenvoudig uitbreiden met Add-ons oftewel modules. Zo kan je het gekozen pakket verder op-maat instellen en de software zo inrichten dat het optimaal bij je bedrijf past.
Extra gebruikers
Je kunt binnen je account extra gebruikers toevoegen. Zij kunnen samen met jou dan tegelijkertijd in CannonWorks werken.
Je kunt dan niet alleen samenwerken met je collega's, maar je kunt ook je de boekhouder of accountant toegang geven tot jouw account om samen te gaan werken.
De gebruikers kunnen allen gebruik maken van de CannonWorks-app, zodat ook onderweg gewerkt kan worden.
Extra gebruikers
Inkoopfacturen en bonnetjes verwerken
Alle bonnetjes en inkoopfacturen kun je eenvoudig verwerken. Zo worden alle verplichtingen die je bent aangegaan automatisch aan je projecten toegevoegd.
Je krijgt notificaties welke factuur moet worden betaald, wat je vervolgens in één handeling kunt doen via een SEPA-verzamelbetaling.
Elk bonnentje of inkoopfactuur wordt automatisch doorgetuurd naar je boekhoudpakket of aan je boekhouder indien je de gratis CannonWorks-boekhoudkoppeling ook installeert.
Inkoop
Planning
Plan je medewerkers en samenwerkers in voor projecten en deel deze planningsdata met de klant.
Zo kun je alle beschikbare collega's en plannen op de projecten die je momenteel onderhanden hebt. Met de CannonWorks app wordt iedereen op de hoogte gehouden aan welk project er wanneer gewerkt moet gaan worden.
Zo heb je overzicht in je planning en kun je de beschikbaarheid van de mensen voor vandaag maar ook voor de toekomstige weken en maanden bepalen.
Planning
Extra bedrijven
Heb je een organisatie met meerdere bedrijven en verschillende diensten, dan kun je deze toevoegen binnen je account.
Je hebt dan alles bij elkaar in 1 overzichtelijk dashboard. Elk bedrijf heeft zijn eigen administratie, maar alles is dan wel gebundeld in de dagelijkse werkomgeving.
Zo kun je gebruik maken van het gezamenlijke relatiebestand maar ook je collega's en samenwerkers die je kunt delen binnen projecten.
Ook krijg je overzicht in projectresutlaten waarin de diverse bedrijven samenwerken. Heel handig voor bedrijven met medewerkers die onderling worden ingezet zonder dat je als organisatie daar een extra adminstratieve last van hebt.
Extra bedrijven
Nacalculatie
De voortgang van je projecten worden automatisch bijgehouden met de na-calculatie addon.
Doordat je met CannonWorks uren registreert en materialen bestelt/inkoopt krijg je automatisch de kosten van je projecten inzichtelijk. Je ziet live alle gegevens van je projecten verschijnen en wanneer je facturen kunt sturen. Je hebt dan altijd inzicht in hoe je projecten op dat moment ervoor staan.
Door de nacalculatie te gebruiken krijg je het stuur in handen en optimale grip op de resultaten van je bedrijf.
Nacalculatie
Uitbesteden
Als je projecten hebt waarvoor je ook andere bedrijven moet inhuren, dan kun je de uitbesteden-functionaliteit in CannonWorks gebruiken.
Je kunt dan eenvoudig andere bedrijven vragen om een offerte te maken of je kunt direct of direct een opdracht verstrekken voor de gewenste werkzaamheden.
Je voorkomt hiermee typewerk en je regelt de juiste overeenkomsten tussen jouw bedrijf en degene die je inhuurt.
Uitbesteden
Foto's en tekeningen in offertes
Voeg foto's of illustraties toe aan je offerte's om optimaal te duiden waarover de offerte gaat.
Je voegt eenvoudig een onbeperkt aantal afbeeldingen of foto's toe en je kunt deze indelen op de manier zoals jij het wilt. Ook worden deze automatisch bij het project opgeslagen, mocht de offerte een order gaan worden.
Een een offerte met een duidelijke onderbouwing met afbeeldingen verhoogt de scoringskans op een opdracht.
Foto's in offertes
Automatische incasso
Biedt automatische incasso's aan als betalingsopties voor je abonnementen of je herhalingsfacturen.
Je kunt het factuurbedrag dan automatisch incasseren bij je klanten, waarbij de betalingsvoortgang geheel vanzelf wordt bijgewerkt.
Mocht de betaling om wat voor reden dan ook niet worden gedaan, dan worden herinnneringen automatisch verstuurd en krijg je daarvan een notificatie.
Automatische incasso
Je klanten met iDEAL laten betalen
iDEAL is tegenwoordig verreweg de populairste en meest geaccepteerde online betaalmethode in Nederland.
Het grootste voordeel is dat wanneer een klant de factuur van jouw bedrijf krijgt aangeboden, deze doorgaans 'per direct' wordt betaald, je hoeft dan niet meer te wachten op een betaling.
Betalingen met iDEAL worden rechtstreeks op de zakelijke bankrekening bijgeschreven en heb je direct liquiditeit. Je krijg altijd een notificatie wanneer een betaling heeft plaatsgevonden.
iDEAL
Termijnfacturen
Maak eenvoudig termijnfacturen, ook wel deelfacturen genoemd.
Met deze functionaliteit kun je de facturen voor een project opdelen in diverse aparte facturen, die je vervolgens kunt instelen qua hoogte van bedragen.
Zo kun je een aanvangstermijn of aanbetaling aanmaken en indien je dat wilt een slottermijn oftewel een opleveringstermijn toevoegen.
Deelfacturen
Abonnementen
Biedt je klanten op eenvoudige wijze abonnementen aan voor diensten die je levert. Laat je klanten dan ook gelijk automatisch betalen door automatische incasso aan te bieden als betalingsoptie.
Je kunt dan opdrachten aannemen en automatisch factureren voor vaste maand-, kwartaal-, halfjaar of jaarbedragen.
Met behulp van de automatische incasso en de ingebouwde betalingscontrole heb geen enkele adminstratieve last meer van en gaat alles helemaal vanzelf.
Abonnementen
Herhalingsfacturen
Je kan periodiek facturen versturen met herhalingsfacturen, ook wel periodieke facturen genoemd.
Je stelt dan ruim van tevoren het bedrag in dat je wilt factureren aan je klanten. Vervolgens worden deze facturen op de ingeplande datum automatisch verstuurd.
Zo heeft je klant altijd zijn/haar factuur op het moment dat is afgesproken en jij hoeft daar dan niet meer om te denken.
Herhalings facturen
Website plugin
Vang potentiële klanten gewoon via je bestaande website en mis geen geen offerteaanvraag of informatieverzoek meer.
Met de websiteplugin plaats je een offerteaanvraag en/of informatieaanvraagformulier op je website. Wanneer iemand dit formulier invult, dan ontvang je dit automatisch via de app of op je dashboard. Je kunt deze aanvraag dan direct omzetten in een offerte.
Zo heb je nooit meer dubbel werk en kun je heel snel op je klanten reageren.
Website plugin
Boekhoudkoppeling
Als ondernemer of onderneming regel je alles rondom je projecten. De boekhouding zoals de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder.
Om de boekhouder zijn/haar werk optimaal te laten doen moet deze wel alle informatie hebben, daar zorgt onze boekhoudkoppeling voor.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte boekhoudpakketten koppelingen heeft.
Boekhoud-koppeling
Met gratis boekhoud koppeling
CannonWorks heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten welke door boekhouders, boekhoudkantoren en Accountants worden gebruikt
Cannonworks voor het dagelijks werk
Je kunt met CannonWorks eenvoudig je dagelijks werk doen door zaken met je klanten te regelen zoals offertes, facturen, uren bijhouden, spullen bestellen bij je leveranciers, alles bijhouden van je projecten zoals foto's, documenten en overeenkomsten. Met Cannonworks heb je bedrijfssoftware waarmee je alles kunt regelen wat ook wel een ERP-systeem wordt genoemd.
Boekhouden voor de boekhouder
De boekhouder die gebruikt specifieke boekhoudsoftware en vindt het belangrijk alles op orde te hebben. CannonWorks heeft koppelingen waardoor de boekhouder de financiële gegevens automatisch uit CannonWorks ontvangt en zelf nog weinig werk van heeft de boekhouding van jouw bedrijf om alles optimaal op orde te brengen en te houden.















Ervaar het gemak!
Bekijk onderstaande video's wat CannonWorks precies voor jou oplost. Het levert jouw klanten betaalgemak en je kunt eenvoudig een koppeling met je boekhouder leggen