Software voor gevelreiniging en gevelonderhoud

...en geen gedoe meer in de avond of in het weekend...

Image

Ben je het overzicht ook wel eens kwijt?

Heb je een bedrijf in gevelonderhoud waarmee je gevels reinigt, impregneert of je zorgt voor nieuw voeg- en pleisterwerk en ben je het overzicht in je projecten en planning ook wel eens kwijt? Dan heb je hier de juiste software gevonden dat alles voor je bedrijf regelt.

Het kantoor in je broekzak

Met Cannonworks heb je het kantoor altijd in- en bij de hand. Je kunt vanaf nu zaken snel en eenvoudig regelen en ook samenwerken met je personeel en eventuele inhuurkrachten. Je krijgt overzicht in je planning, offertes, projecten en je kunt je gehele facturering regelen. 

Geïntegreerd met de boekhouding

Alles wat je met CannonWorks doet wordt gekoppeld aan de boekhouding. Je inkopen en verkoopfacturen worden automatch toegevoegd aan je administratie zodat jij of je boekhouder altijd alles digitaal en op tijd bijgewerkt heeft.

De alles-in-een-oplossing voor je bedrijf

Handige software dat alles regelt voor jouw bedrijf en je projecten

Image

Een offerte in een paar muiskliks

Met CannonWorks maak je snel en eenvoudig offertes. Je kunt met de CannonWorks-app direct op locatie het werk nemen en een offerte maken, je kan dat ook op tablet of PC doen en een uitgebreide calculatie en een begroting maken.

Overzicht in al je opdrachten 

Je krijgt alleen overzicht in alle offertes, maar ook alle opdracht die je hebt lopen, zoals aangenomen klussen, regiewerkprojecten, losse opdrachten van al je opdrachtgevers, maar ook abonnementen voor terugkerend gevelonderhoud. Je ziet dat in je planning wanneer wat moet worden uitgevoerd en je krijgt inzicht in de resutaten van je projecten.

Altijd de juiste factuur

Alles wat je op een project vastlegt, zoasl de gewerkt uren, de ingekochte materialen of machines en gereedschappen die je gebruikt kun je per uur of per dag vastleggen, waardoor dat allemaal automatisch op de factuur terecht komt en je dus nooit meer iets vergeet.

CannonWorks brengt structuur

En zorgt ervoor dat je meer grip krijgt op je bedrijf

Alle lopende zaken bij de hand

Je hoeft niet meer op kantoor te zijn om inzicht te hebben van wat er allemaal zicht afspeelt in jouw bedrijf. Je kunt met de CannonWorks-app altijd en overal alles in en rondom je bedrijf regelen. Met CannonWorks heb je jouw kantoor in je broekzak.

Gewoon gemak en vriendelijk in gebruik

  • Mobiel werken (ook met APP)
  • Overzichtelijke dashboards
  • Gratis proefperiode zonder verplichtingen
  • Gratis online helpdesk
  • Samenwerken aan projecten met collega's
  • Koppeling met je boekhouder

Samenwerken met anderen

CannonWorks geeft je alle informatie die je nodig hebt en creëert daarmee structuur in je werk en vooral in je bedrijf. Iedereen die met CannonWorks werkt kun je een specifiek rol geven waardoor je precies kunt instellen wie bij welke informatie kan. Zo geef je de boekhouder informatie van je financiën en de mensen op de werkvloer kunnen voor jouw bedrijf de urenregistratie doen.

Image

Je klanten meer gemak geven

Biedt je klanten de mogelijkheid om digitaal opdrachten te verstrekken en met 1 klik te kunnen betalen.

Image

Digitaal opdrachten ontvangen

Wanneer je een offerte stuurt, wordt automatisch een knop meegestuurd waarop de klant kan klikken en er direct de order wordt bevestigd. Jij krijgt hier altijd direct notificatie en precies op de wijze zoals jij dat wilt. Op je dashboard, via e-mail of via een push-bericht op je telefoon. 

Klanten geven aan meer gemak te ervaren en sneller over te gaan tot een opdracht, zeker als je de offerte tijdens het eerste bezoek al kunt overhandigen.

Jouw facturen 'direct' laten betalen

Wanneer je met CannonWorks facturen stuurt, dan kunnen klanten deze direct betalen met iDEAL. Het grote voordeel daarvan is dat de betaling meestal direct al wordt gedaan waardoor je sneller het bedrag ontvangt. 

Je biedt jouw klanten zo optimaal gemak om de zaken met jou rechtsreeks te regelen.

 

Image

Voor welk soort bedrijf zoek je software?

Maak een keuze en we bieden je diverse opties aan zoals het beste bij jouw bedrijf en wensen past

Software voor zzp

Voor ZZP'ers

Voor zelfstandige ondernemers hebben we voor jouw branche specifieke producten. Zo kun je CannonWorks gebruiken als een eenvoudige tool om alles onderweg met je mobiel te regelen.
Naar software voor zelfstandigen (ZZP)
Software voor zzp

Voor MKB-bedrijven

Voor het midden- en kleinbedrijf hebben we complete bedrijfssoftware waarbij je alles optimaal kunt automatiseren, zowel voor kantoor als de medewerkers op locatie.

Naar software voor MKB-bedrijven

Je gaat grip krijgen op je projecten

Je gaat het gemak van mobiel werken ervaren en dus veel tijd overhouden!

Handige dashboards

Al je offertes, projecten, facturen en planning zij te volgen via de handige dashboards. Je krijgt zo overzicht van offertes die opdrachten zijn geworden, de geregistreerde uren en materialen, maar bovenal je projectvoortgang ofwel de nacalculatie. Je ziet zo precies hoe ver het met een project staat wat je nog aan budget over hebt. Zo krijg je grip op je bedrijf en ben je als ondernemer altijd 'in control'.

Onderweg op locatie

Met CannonWorks kun je direct nieuwe projecten aanmaken, meerwerk toevoegen, materialen bestellen, facturen versturen en zelfs je inkopen verwerken. Alles gaat op een hele natuurlijke wijze en dat gewoon onderweg of op locatie doen, zonder dat je op kantoor aanwezig hoeft te zijn. Je hebt daarmee het kantoor in je broekzak en heb je geen andere software meer nodig.

Alles van je projecten bij elkaar

Alles wat je ooit hebt besteld of hebt gebruikt voor je projecten wordt automatisch opgeslagen en is altijd terug te vinden bij je projecthistorie. Dat geldt ook voor foto's documenten en afspraken die je met je kanten hebt gemaakt. Je hebt alles overzichtelijk bij elkaar en grijp je nooit meer mis, ook als het project zich in de toekomst herhaalt.

Inzicht in planning en werkzaamheden

Naast de projectresultaten krijg je inzicht in de planning van je klanten en werkzaamheden. Alles wat je afspreekt met je klant en medewerkers kun je plannen op diverse dagen en periodes en kun je werkbonnen aanmaken zodat je medewerker, inhuurkrachten en/of onderaannemers precies weten wat heb te doen staat.

Samen medewerkers of samenwerkers

Uren op projecten vastleggen kun je samen met anderen doen. Je kunt medewerkers, of anderen met wie je samenwerkt, uren laten registeren met de app. Zij kunnen uren van de projecten die je samen onderhanden hebt registreren, zonder dat zij inzicht hebben in andere gebruikers. Zij hebben dan geen toegang tot jouw bedrijfsinformatie.

Image

Calculeren op PC, tablet of mobiel

Je kunt de opname voor je nieuwe projecten zo ter plekke op mobiel of tablet doen en direct een goed onderbouwde offerte met begroting maken. Deze kun je dan zelfs al direct achterlaten bij de klant in de e-mail. Zo lever je snel je offerte in en ben je concurrent altijd voor.

Image

Met gratis boekhoud koppeling

CannonWorks heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten welke door boekhouders, boekhoudkantoren en accountants worden gebruikt

Image

De boekhouder ontzorgen

Met CannonWorks doe je eenvoudig het dagelijkse werk zoals offertes, facturen, samenwerken en meer. De boekhouder doet de financiën, de aangiftes, en specialistisch werk wat de meeste ondernemers niet zelf doen.

Automatisch alles aangeleverd

CannonWorks heeft koppelingen met de meeste boekhoudpakketten waardoor je al je administratie automatisch en rechtstreeks naar je boekhouder stuurt. Zo ontvangt de boekhouder al je bonnetjes en facturen en heb je daarmee altijd alles op orde en kan je boekhouder optimaal zijn of haar werk doen.

Iedereen blij!

Jouw bedrijf efficiënter ingericht met CannonWorks en de boekhouder of accountant heeft altijd en alles vanaf nu op orde, wat wil je nog meer...!

Met diverse modules

De meeste modules oftewel addon's zijn onderdeel van de diverse pakketten die we aanbieden.
Je kunt altijd uitbreiden naar wens.

inkoopfactuur__200x200.png
Scan en herken
calculatie__200x200.png
Calculatie
abonnement__200x200.png
Abonnementen
werkbon-addon.png
Werkbon
uitbesteden__200x200.png
Uitbesteden
automtische-incasso__200x200.png
Automatische incasso
offertefotos__200x200.png
Foto's in offertes
nacalculatie__200x200.png
Nacalculatie
mjop__200x200.png
Meerjaren onderhoud
ideal-addon.png
iDEAL
termijnfacturen-addon.png
Termijnfacturen
kalender__200x200.png
Planning
addon-herhalingsfacturen.png
Herhalings facturen
website-plugin__200x200.png
Website plugin
boekhoudkoppeling-addon.png
Boekhoud-koppeling

Start vandaag nog

Je kunt vrijblijvend een gratis account aanmaken zonder verdere verplichtingen

Snel en eenvoudig van start

Starten met de CannonWorks gaat heel gemakkelijk. Je activeert een eigen bedrijfsaccount via de onderstaande knop en alles wordt automatisch voor jouw bedrijf en jouw branche ingesteld. Binnen 2 minuten is jouw bedrijfsomgeving aangemaakt en kun je direct de app te installeren en kan je gelijk aan de slag.

Zelf instellen wat je wilt gebruiken

Je kunt de CannonWorks software eenvoudig uitbreiden met Add-ons oftewel modules. Je kunt zo CannonWorks precies zo instellen zodat het bij jou en je bedrijf past.

Gratis online helpdesk

Heb je vragen, dan kun je in CannonWorks via de help-functie direct vragen stellen en antwoorden krijgen. Zo helpen we snel op weg en en ondersteunen we je bij alle vragen die hebt.

We wensen je veel werkplezier toe!

Image
© 2022 CannonWorks - Alle rechten voorbehouden