Software voor interieurarchitecten
Samen met je klant structuur krijgen over wat in de woning of het gebouw allemaal veranderd gaat worden

Schep orde in de chaos
Ben je interieurarchitect of interieurstylist en je hebt veel klanten waar je adviezen voor maakt met heel veel informatie van producten, kleuren, stalen en informatie van leveranciers. Wat zou het fijn zijn als je per klant de informatie direct paraat hebt...
Alle informatie samengevoegd bij je projecten
Met CannonWorks kun je eenvoudig alle informatie van je klanten vastleggen en per project deze apart opslaan. Zo heb je alle documenten, foto's leveranciersinformatie en jouw tekeningen aan je project hangen.
Gewoon met de app bij alle gegevens
Als je dan onderweg bent of op locatie bij de klant kun je ook met je telefoon of met tablet alle info raadplegen en direct daar acties op ondernemen. Met CannonWorks beheer je projecten, maar maak je ook offertes, facturen en heb je een koppeling met je boekhouding.
Gestructureerd alles bij je projecten
Al je inkopen, tekeningen en foto's bij je projecten vastgelegd.
Een goed leesbare offerte
Met CannonWorks maak je goed leesbare en duidelijke offerte waarin je alle informatie en foto's kwijt kunt die belangrijk zijn om naar je klant te communiceren. Ook kun je in CannonWorks calculeren en begroten om zo tot een goede prijs te komen.
Informatie delen met klanten
Vanaf het moment van de offerteaanvraag kun je al gegevens toevoegen. Ook binnen de offerte kun je foto's en tekening aanbieden van producten die je adviseert. Deze worden bij het project dan automatisch opgeslagen. Ook documenten kun je toevoegen als bijlagen bij elke mail die die verstuurd en worden aan direct je projecten toegevoegd. Zo heb je jouw hele dossier compleet.
Afspraken met je klant duidelijk vastgelegd
Wanneer jouw klant de offerte heeft ontvangen en is akkoord, dan kan deze direct een digitale opdracht geven, waardoor automatisch een opdrachtbevestiging wordt aangemaakt en zowel voor jou als voor de klant direct alles duidelijk op papier staat. Zo zijn de afspraken altijd helder vastgelegd. Werk je op uurtarief-basis? Ook dan kun je met 1 klik op de knop een opdracht genereren en deze laten terug-bevestigen door de klant.
Eenvoudig uitbesteden van klussen
Met CannonWorks kun je allerlei klussen uitbesteden aan vakmensen en specialistische bedrijven. Zo kun jij offertes aanvragen bij hen, deze ontvangen en in je project hangen in CannonWorks. Wanneer je akkoord bent met de offerte of de aangeboden uurtarieven, dan kun je met één klik ook hen een orderbevestiging sturen en zo afspraken vastleggen. Daarna kun je de planning delen en werkinstructies.

Met CannonWorks regel je alles voor je projecten
Alles duidelijk vastgelegd, voor jou, voor de klant en voor ieder bedrijf waarmee je samenwerkt

Alles aansturen vanuit 1 app!
Met CannonWorks werk je vanaf PC, met je tablet en op je mobiel. Vanuit 1 handige app heb je als je projectgegevens, financiën, uitbestede klussen bij elkaar en communiceer je met de klant. Ook regel je financiën zoals inkopen en je facturatie. Je bestuurt zo met 1 app je hele bedrijf en daarmee heb je een compleet online ERP-systeem waarbij je eenvoudig de resultaten per project kunt volgen en je kunt bijsturen waar nodig.
CannonWorks geeft je gemak in je werk
- Mobiel werken
- Overzichtelijke dashboards
- Gebruiksvriendelijk
- Grip op je resultaten
- Op abonnementsbasis
- Samenwerken aan projecten met collega's
- Koppeling met je boekhouder
- Gratis helpdesk
Je weet dan exact wat je hebt overgehouden
Alles wat je vastlegt, inkoopt, uitbesteedt en wat je aan aan uren registreert komt netjes op je facturen te staan. Jouw marges worden daaraan toegevoegd en alles komt duidelijk naar voren in je projectdetails, oftewel de nacalculatie. Je kunt daarbij in 1 oogopslag zien wat je projectresultaten zijn. Ook kun je via je rapporten je omzet- en kostencijfers inzien over de door jou aangegeven periodes.
En voor je bedrijfsvoering
Relatiebeheer, begroten, planning, urenregistratie en je klanten online laten betalen
Het kantoor in je broekzak
Naast dat je al je projecten, offertes en je projectadministratie hebt, heb je ook je relaties in de CannonWorks-app altijd bij de hand. Zo kun je deze vanuit de app direct een bericht sturen of bellen. Je hebt dus het gehele kantoor in je broekzak.
Planning voor jou en samenwerkers
Je kunt je projecten plannen en delen met de bedrijven waaraan je klussen uitbesteedt. Je kun met CannonWorks deze bedrijven op de hoogte stellen van van de planning en ook de werkbon oftewel de werkinstructie. Ook zij kunnen de CannonWorks-app gebruiken om alles voor jouw projecten bij te houden, zodat je altijd alles compleet hebt van iedereen die voor je werkt.
Je klanten online laten betalen
Tegenwoordig kiest bijna iedereen ervoor om facturen online te betalen. Voor webshops is dat al jaren de standaard, maar ook voor diensten is het tegenwoordig heel normaal dat men kiest voor online betalen. Elke factuur die je stuurt uit CannonWorks kun je online laten betalen met iDEAL. Zo krijgt de klant de factuur met een betaalknop en kunnen zij direct jouw factuur betalen.

Voor welk soort bedrijf zoek je software?
Maak een keuze en we bieden je diverse opties aan zoals het beste bij jouw bedrijf en wensen past
Voor ZZP'ers
Voor MKB-bedrijven
Voor het midden- en kleinbedrijf hebben we complete bedrijfssoftware waarbij je alles optimaal kunt automatiseren, zowel voor kantoor als de medewerkers op locatie.
Alles wat je hebt geadviseerd uitbesteden
Zo kun je met CannonWorks samenwerken met iedereen die samen aan jouw project werkt.
Samenwerken met uitvoerende bedrijven
Als je een project hebt geadviseerd dan kun je ervoor kiezen deze geheel uit te besteden aan één partij of, wanneer je zelf als projectmanager optreedt en je zelf de projectbegeleiding doet, alle partijen rondom het project. Met ieder project dat je doet heb je zelf de keuze hoe je het wilt gaan coördineren.
Offertes aanvragen
Vanuit je eigen offerte of vanuit een reeds bestaande opdracht kun je offertes aanvragen bij de uitvoerende bedrijven of prijzen opvragen van leveranciers. Hun offerte kun je dan in je project hangen en daarover wordt automatisch jouw marge berekend en automatisch overgenomen op jouw offerte of factuur richting jouw klant.
Opdrachten uitbesteden
Wanneer je een goed tarief hebt afgesproken met je samenwerker of dat je akkoord bent met de offerte, dan kun je deze met één klik bevestigen, waardoor het bedrijf automatisch een opdracht ontvangt met jouw voorwaarden en spelregels.
Uren laten registreren
Mocht je projecten op regiebasis hebben uitbesteedt, dan kunnen de bedrijven met hun eigen toestel en de CannonWorks-app uren voor jouw projecten registreren zodat jij optimaal de projectvoortgang kunt bijhouden en tijdens de uitvoeren zaken kunt bijsturen.

Waarom het voor jou gaat werken...
Met veel plezier online werken met een handig dashboard met alle zaken die voor jouw belangrijk zijn.
Eenvoud en gemak
We willen je het ondernemen je niet moeilijker maken dan het nu al is. Wij hebben met onze software tot doel dat je op een eenvoudige wijze tijd gaat besparen, zonder dat je veel hoeft aan te passen in je huidige werkwijze. Wij willen je het werken leuker en makkelijker maken. Wij lossen dat voor je op door gebruiksvriendelijke software waar je prettig mee kunt werken en waarvoor je geen cursus voor nodig hebt.
Met handige dashboards
Met CannonWorks heb je alles overzichtelijk bij elkaar in handig dashboards en zo zie je alle statussen van offertes, facturen en projecten. Al je klanten en projecten kun je met een simpele muisklik opzoeken en weet je direct wat de status is en kun je daar eenvoudig actie op ondernemen.
Een koppeling met je boekhouder
Alle inkopen en facturen die je met CannonWorks verstuurd worden automatisch doorgestuurd aan je boekhouder en dus ook je boekhouding. We hebben koppelingen met de meeste boekhoudpakketten, waardoor jouw boekhouder direct alles in het boekhoudpakket en ontvangt en verder kan verwerken zonder dat je er zelf nog iets voor hoeft te doen.

Ervaar het gemak!
Bekijk onderstaande video's wat CannonWorks precies voor jou oplost. Het levert jouw klanten betaalgemak en je kunt eenvoudig een koppeling met je boekhouder leggen
Met diverse modules
De meeste modules oftewel addon's zijn onderdeel van de diverse pakketten die we aanbieden.
Je kunt altijd uitbreiden naar wens.
Inkoopfacturen en bonnetjes verwerken met scan en herken
Alle bonnetjes en inkoopfacturen kun je eenvoudig verwerken. Zo worden alle verplichtingen die je bent aangegaan automatisch aan je projecten toegevoegd.
Je krijgt notificaties welke factuur moet worden betaald, wat je vervolgens in één handeling kunt doen via een SEPA-verzamelbetaling.
Elk bonnetje of inkoopfactuur wordt automatisch doorgetuurd naar je boekhoudpakket of aan je boekhouder wanneer je de gratis CannonWorks-boekhoudkoppeling ook installeert.
Scan en herken
Calculatie
Maak offertes met een goed onderbouwde begroting met de calculatiemodule.
Je kunt dan offertes met een calculatie maken. Je maakt daarbij een begroting voor specifieke onderdelen en werkzaamheden in- en rondom het vastgoed. De offerte wordt dan ingedeeld per soort werzaakheid en kan je klant in een oogopslag zien welke onderdelen in de offerte zijn opgenomen.
Je kunt de klant dan gedetailleerde prijsinformatie geven met eenheidsprijzen en/of uitbreiden met arbeid en materiaalspecificaties. De offerte met calculatie wordt automatisch gegeneerd zonder dat je een woord hoeft te typen.
Calculatie
Abonnementen
Biedt je klanten op eenvoudige wijze abonnementen aan voor diensten die je levert. Laat je klanten dan ook gelijk automatisch betalen door automatische incasso aan te bieden als betalingsoptie.
Je kunt dan opdrachten aannemen en automatisch factureren voor vaste maand-, kwartaal-, halfjaar of jaarbedragen.
Met behulp van de automatische incasso en de ingebouwde betalingscontrole heb geen enkele adminstratieve last meer van en gaat alles helemaal vanzelf.
Abonnementen
Werkbon
Stuur je medewerkers of samenwerkers op pad met een duidelijke werkinstructie.
Alle projectinformatie die je collega's nodig hebben wordt automatisch op de werkbon gezet, zodat zij precies weten wat er uitgevoerd of geleverd moet worden.
Je kunt zo je de medewerkers die je voor een project hebt gepland eenvoudig vanaf kantoor aansturen.
Zo wordt niets meer vergeten en wordt het werk geleverd zoals is overeengekomen met de klant.
Werkbon
Uitbesteden en samenwerken
Als je projecten hebt waarvoor je ook andere bedrijven moet inhuren, dan kun je de uitbesteden-functionaliteit in CannonWorks gebruiken.
Je kunt dan eenvoudig andere bedrijven vragen om een offerte te maken of je kunt direct of direct een opdracht verstrekken voor de gewenste werkzaamheden.
Je voorkomt hiermee typewerk en je regelt de juiste overeenkomsten tussen jouw bedrijf en degene die je inhuurt.
Uitbesteden
Automatische incasso
Biedt automatische incasso's aan als betalingsopties voor je abonnementen of je herhalingsfacturen.
Je kunt het factuurbedrag dan automatisch incasseren bij je klanten, waarbij de betalingsvoortgang geheel vanzelf wordt bijgewerkt.
Mocht de betaling om wat voor reden dan ook niet worden gedaan, dan worden herinnneringen automatisch verstuurd en krijg je daarvan een notificatie.
Automatische incasso
Foto's en tekeningen in offertes
Voeg foto's of illustraties toe aan je offerte's om optimaal te duiden waarover de offerte gaat.
Je voegt eenvoudig een onbeperkt aantal afbeeldingen of foto's toe en je kunt deze indelen op de manier zoals jij het wilt. Ook deze worden automatisch bij het project opgeslagen, mocht de offerte een order gaan worden.
Een een offerte met een duidelijke onderbouwing met afbeeldingen verhoogt de scoringskans op een nieuwe opdracht van de klant.
Foto's in offertes
Nacalculatie
De voortgang van je projecten worden automatisch bijgehouden met de nacalculatie.
Doordat je met CannonWorks uren registreert en materialen bestelt/inkoopt krijg je automatisch de kosten van je projecten inzichtelijk. Je ziet live alle gegevens van je projecten verschijnen. Je hebt dan altijd inzicht in hoe je projecten op dat moment ervoor staan en weet je ook wanneer je facturen kunt sturen.
Door de nacalculatie te gebruiken krijg je het stuur in handen en optimale grip op de resultaten van je bedrijf.
Nacalculatie
Je klanten met iDEAL laten betalen
iDEAL is tegenwoordig verreweg de populairste en meest geaccepteerde online betaalmethode in Nederland.
Het grootste voordeel is dat wanneer een klant de factuur van jouw bedrijf krijgt aangeboden, deze doorgaans 'per direct' wordt betaald, je hoeft dan niet meer te wachten op een betaling.
Betalingen met iDEAL worden rechtstreeks op de zakelijke bankrekening bijgeschreven en heb je direct liquiditeit. Je krijgt altijd een notificatie wanneer een betaling heeft plaatsgevonden.
iDEAL
Termijnfacturen
Maak eenvoudig termijnfacturen oftwel deelfacturen. Je kunt dan voor een project meerdere facturen versturen.
Met deze functionaliteit kun je de facturen voor een project opdelen in diverse aparte facturen, die je vervolgens kunt instelen qua hoogte van bedrag.
Zo kun je een aanvangstermijn of aanbetaling aanmaken en indien je dat wilt een slottermijn oftewel een opleveringstermijn toevoegen.
Termijnfacturen
Planning
Plan je medewerkers en samenwerkers in voor projecten en deel de planningsdata ook met de klant.
Zo kun je alle beschikbare collega's en plannen op de projecten die je momenteel onderhanden hebt. Met de CannonWorks app wordt iedereen op de hoogte gehouden wanneer aan welk project gewerkt moet gaan worden.
Zo heb je overzicht in je planning en kun je de beschikbaarheid van de mensen voor vandaag, maar ook voor de toekomstige weken en maanden bepalen.
Planning
Herhalingsfacturen
Je kunt per week, maand, kwartaal, of jaarlijks facturen versturen met herhalingsfacturen, ook wel periodieke facturen genoemd.
Je stelt dan ruim van tevoren het bedrag in dat je wilt factureren aan je klanten. Vervolgens worden deze facturen op de ingeplande datum automatisch verstuurd.
Zo heeft je klant altijd zijn/haar factuur op het moment dat is afgesproken. Dat gaat geheel automatisch en jij hoeft daar dan niet meer om te denken.
Herhalings facturen
Website plugin
Vang potentiële klanten gewoon via je bestaande website en mis geen geen offerteaanvraag of informatieverzoek meer.
Met de websiteplugin plaats je een offerteaanvraag en/of informatieaanvraagformulier op je website. Wanneer iemand dit formulier invult, dan ontvang je dit automatisch via de app of op je dashboard. Je kunt deze aanvraag dan direct omzetten in een offerte.
Zo heb je nooit meer dubbel werk en kun je heel snel op je klanten reageren.
Website plugin
Boekhoudkoppeling
Als ondernemer of onderneming regel je alles rondom je projecten. De boekhouding zoals de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder.
Om de boekhouder zijn/haar werk optimaal te laten doen moet deze wel al jouw informatie hebben, daar zorgt onze boekhoudkoppeling voor.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte boekhoudpakketten een koppeling heeft.
Boekhoud-koppeling
Overtuigd? Je kunt gewoon gratis van start
Al onze software is sowieso een maand lang gratis gratis te proberen en kunt je je account instellen zoal je zelf wilt.
Eenvoudig van start
Starten met de CannonWorks is heel eenvoudig. Je activeert deze online-software met één druk op de knop en alles wordt automatisch voor je ingesteld. Zo heb je naast het inrichten van je account direct de mogelijkheid om de app te installeren en ben je klaar om jouw eerste projecten toe te voegen.
Uitbreiden naar wens
Je kan de software eenvoudig uitbreiden met Add-ons oftewel modules. Je kunt dit zelfstandig instellen door add-on's aan- en uit te zetten als je het pakket gaat inrichten. Zo kan CannonWorks zo aanpassen dat het perfect bij je bedrijf past.
Gratis helpdesk
Zowel het pakket als de uitbreidingen zijn gratis te proberen en dat al vanaf een paar Euro per maand. Ervaar daarom zelf het gemak. Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kun je altijd 'gratis' gebruik maken van onze servicedesk.