Software speciaal voor schoorsteenvegers

Alle klanten, afspraken en je financiën gestructureerd bij elkaar

Image

Maak een einde aan al die rompslomp

Heb jij dat ook? Dat je als ondernemer in het onderhouden van haarden en schoorstenen vele klanten hebt en het overzicht regelmatig kwijt raakt van al die klanten die je hebt en al het onderhoud dat iedere keer weer moet worden gepland?

Je kunt het jezelf makkelijker maken

Door CannonWorks te gebruiken kun je alles wat zich afspeelt in- en rondom je bedrijf het jezelf een stuk makkelijker maken. Alles wat je van je klanten moet weten, wanneer klussen gepland staan en waarmee je rekening moet houden. Dat los je in één keer op door onze handige software te gebruiken.

Alles geregeld met PC, tablet en app

Met CannonWorks heb je het kantoor in je broekzak en kun je naast alles wat je op kantoor doet ook gewoon met de handige app regelen. Zo krijg je overzicht en kun je alles in jouw bedrijf mobiel regelen.

De alles-in-één software voor je bedrijf

Altijd je kantoor bij de hand, zodat altijd overzicht hebt en snel kunt schakelen

Alle klantgegevens direct bij de hand

Als je onderweg bent, op je werklocatie of gewoon wanneer je contact met je klant wilt zoeken, kun je met CannonWorks direct de klantgegevens raadplegen met alle informatie van de projecten die bij je klanten horen. Zo kun je direct de zaken afstemmen en vastleggen met je klanten.

Offertes maken in een handomdraai

We hebben het traject om een goed leesbare en overzichtelijke offerte te maken zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Met een paar handelingen heb je een duidelijke en nette offerte voor je klanten met een goede kostenonderbouwing en eventueel aangevuld met foto's en ander beeldmateriaal.

Een factuur met 1 klik

Als je opdracht ontvangt of zelf aanmaakt in CannonWorks dan worden alle gegevens van de offerte overgenomen en ook eventuele meerwerk. Als je vervolgens een factuur maakt dan staat alles direct goed op de factuur. Heb je project op regie, dan worden ook de ingekochte materialen en alle uren ook automatisch op de factuur gezet en kun je deze met 1 muisklik verzenden.

Tijdens de dag je uren bijhouden

Tijdens de dag kan jij en/of je medewerkers de uren bijhouden. Deze worden opgeslagen bij je projecten die je onderhanden hebt. Elk geregistreerd uur komt op het project te staan en krijg je grip op de voortgang van je projecten.

Inzicht in de geschiedenis van projecten

Als je naast uren ook de inkopen bijhoud op je projecten, dan heb je alle gegevens van alle klanten inclusief de financiële resultaten bij elkaar en ben je met alles in-control.

 

Image

Je hele bedrijf online en mobiel besturen

Ons doel is om bedrijven succesvoller te laten zijn

Image

Gemak in ondernemen

Doordat je met CannonWorks altijd de beschikking hebt over je relaties en alles van je orders, kun je alles onderweg regelen. Zo krijg je overzicht en beperk je de administratieve handelingen tot het minimum met als gevolg dat je tijd gaat besparen.

CannonWorks biedt je het volgende:

  • Mobiel werken met handige app
  • Overzichtelijke dashboards
  • Gebruiksvriendelijk
  • Betalen per maand
  • Gratis online helpdesk
  • Samenwerken aan projecten met collega's
  • Gratis koppeling met je boekhouder

Structuur in je werk

CannonWorks geeft je alle informatie die je nodig hebt en creëert daarmee structuur in je werk en vooral in je bedrijf. Ons doel is onze klanten succesvoller te laten zijn waardoor ze zaken strakker kunnen regelen, meer tijd overhouden en hun bedrijf naar een hoger niveau kunnen brengen en betere resultaten kunnen halen.

Je klanten ook gemak geven

Met CannonWorks biedt je jouw klanten optimaal gemak doordat zij rechtstreeks opdrachten kunnen geven en direct online kunnen betalen

Rechtstreeks opdrachten ontvangen

Als je een offertes verzend aan jouw klant, dan wordt automatisch een knop meegestuurd waardoor de klant direct een opdracht kan geven en de order automatisch wordt terug bevestigd. Je krijgt hier altijd notificatie van op het dashboard, via e-mail of via een push-bericht op je telefoon. De afspraken liggen dan gelijk vast inclusief algemene voorwaarden en de overeengekomen prijzen.

Klanten geven aan meer gemak te ervaren en sneller over te gaan tot een opdracht wanneer zij deze digitaal aangeboden krijgen en direct actie kunnen ondernemen om zonder moeite direct een opdracht te kunnen verstrekken.

Image
Image

Laat je facturen met iDEAL betalen

Alle facturen die je met CannonWorks maakt, kun je ook een iDEAL-knop aan toevoegen. Zo kunnen klanten direct online de factuur betalen. Ook kunnen klanten ter plekke betalen met een QR-code welke je kunt tonen en waarmee je jouw klant gelijk ter plaatsen en op locatie kunt laten betalen als je klaar bent met de klus.

Op deze manier hoef je nooit meer te wachten op je geld en biedt je de klant optimaal betaalgemak. De ervaring is dat er sneller wordt betaald en de klant het als prettig ervaart om dat dan ook gelijk te kunnen doen.

Voor welk soort bedrijf zoek je software?

Maak een keuze en we bieden je diverse opties aan zoals het beste bij jouw bedrijf en wensen past

Software voor zzp

Voor ZZP'ers

Voor zelfstandige ondernemers hebben we voor jouw branche specifieke producten. Zo kun je CannonWorks gebruiken als een eenvoudige tool om alles onderweg met je mobiel te regelen.
Naar software voor zelfstandigen (ZZP)
Software voor zzp

Voor MKB-bedrijven

Voor het midden- en kleinbedrijf hebben we complete bedrijfssoftware waarbij je alles optimaal kunt automatiseren, zowel voor kantoor als de medewerkers op locatie.

Naar software voor MKB-bedrijven

Waarom het voor jou gaat werken...

...het levert je vooral veel gemak op!

Eenvoud en gemak

We willen je het ondernemen niet moeilijker maken dan het nu al is. Wij hebben met onze software tot doel dat je op een eenvoudige wijze tijd gaat besparen en je zaken effectiever en overzichtelijker kunt regelen, zonder dat je veel hoeft aan te passen in je huidige werkwijze.

Handige dashboards

Met CannonWorks heb je alles overzichtelijk bij elkaar in handige dashboards en zo zie je alle statussen van offertes, facturen en projecten. Al je klanten en projecten kun je met een simpele muisklik opzoeken.

Een beter rendement

Uiteindelijk ga je een beter rendement behalen doordat je je efficiënter werkt en je tijd beter kunt besteden aan zaken waar je goed in bent, in plaats van de tijdrovende administratieve klussen. Wij hebben dat voor je opgelost door gebruiksvriendelijke software te ontwikkelen waar je prettig mee kunt werken en waarvoor je geen cursus nodig hebt.

Altijd bij de hand

Met CannonWorks kun je jouw bedrijf besturen niet alleen vanaf kantoor, maar ook gewoon op locatie bij de klant. Je werkt op PC, tablet en mobiel en je bent altijd bij met je lopende zaken, en dat op ieder moment van de dag.

Wij willen graag dat je als ondernemer succesvol bent en wij willen je daar graag bij helpen. CannonWorks hebben we daarom specifiek voor jouw type bedrijf ontwikkeld.

Image

Gratis boekhoud koppelingen

CannonWorks heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten welke door boekhouders, boekhoudkantoren en accountants worden gebruikt

Cannonworks voor het dagelijks werk

Je kunt met CannonWorks eenvoudig je dagelijks werk doen door zaken met je klanten te regelen zoals offertes, facturen, uren bijhouden, spullen bestellen bij je leveranciers, alles bijhouden van je projecten zoals foto's, documenten en overeenkomsten. Cannonworks is je bedrijfssoftware waarmee je alles kunt regelen, dit wordt ook wel een ERP-systeem genoemd.

Boekhouden voor de boekhouder

De boekhouder die gebruikt specifieke boekhoudsoftware en vindt het belangrijk alles op orde te hebben. CannonWorks heeft koppelingen waardoor de boekhouder de financiële gegevens automatisch uit CannonWorks ontvangt en zelf nog weinig werk van heeft de boekhouding van jouw bedrijf om alles optimaal op orde te brengen en te houden.

Image

Ervaar het gemak!

Bekijk onderstaande video's wat CannonWorks precies voor jou oplost. Het levert jouw klanten betaalgemak en je kunt eenvoudig een koppeling met je boekhouder leggen

Met diverse modules

De meeste modules oftewel addon's zijn onderdeel van de diverse pakketten die we aanbieden.
Je kunt altijd uitbreiden naar wens.

inkoopfactuur__200x200.png
Scan en herken
calculatie__200x200.png
Calculatie
abonnement__200x200.png
Abonnementen
werkbon-addon.png
Werkbon
uitbesteden__200x200.png
Uitbesteden
automtische-incasso__200x200.png
Automatische incasso
offertefotos__200x200.png
Foto's in offertes
nacalculatie__200x200.png
Nacalculatie
mjop__200x200.png
Meerjaren onderhoud
ideal-addon.png
iDEAL
termijnfacturen-addon.png
Termijnfacturen
kalender__200x200.png
Planning
addon-herhalingsfacturen.png
Herhalings facturen
website-plugin__200x200.png
Website plugin
boekhoudkoppeling-addon.png
Boekhoud-koppeling

Snel van start, zonder gedoe

Binnen 2 minuten is jouw account ingesteld en kun je gelijk van start

Eenvoudig van start

Starten met de CannonWorks is heel eenvoudig. Je activeert deze online-software met 1 druk op de knop en alles wordt automatisch voor je ingesteld. Zo heb je naast het inrichten van je account direct de mogelijkheid om de app te installeren en ben je klaar om je eerste project aan te maken, je eerste offerte te sturen of je eerste factuur aan te maken en dat in volledig in jouw eigen gewenste huisstijl.

Uitbreiden naar wens

Je kan de software eenvoudig uitbreiden met Add-ons oftewel modules. Je kunt dit zelfstandig instellen door add-on's aan- en uit te zetten als je het pakket gaat inrichten. Zo kan CannonWorks zo aanpassen dat het perfect bij je bedrijf past.

Gratis helpdesk

Zowel het pakket als de uitbreidingen zijn gratis te proberen en dat al vanaf een paar Euro per maand. Ervaar daarom zelf het gemak. Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kun je altijd 'gratis' gebruik maken van onze servicedesk. 

Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan kun je gratis gebruik maken van onze online helpdesk die 24/7 beschikbaar is.

© 2022 CannonWorks - Alle rechten voorbehouden